
Sanatçı Haluk Levent, Adana Lezzet günleri kapsamındaki davet için Adana’ya gitti. Adana Valisi, şarkıcı Haluk Levent’i Adana Lezzet günleri için düzenlenen kahvaltıya davet etti. Davet üzerine Adana’ya giden Levent, kahvaltının yerini öğrenmek için valiyi arayınca yaşanan yanlış anlaşılma ortaya çıktı. Haluk Levent yaşadıklarını sosyal medya hesabından anlattı: "İki gün önce Adana Valisi Sayın Elban aradı. -Adana Lezzet günleri kapsamında 27 Eylül’de bir kahvaltı veriyoruz. Gelir misiniz? -Tabii ki sayın valim. Adana'ya geldikten sonra aradım:
-Sayın valim sabah kahvaltı nerede?
-Feriye Restaruant’ta Ortaköy’de.
-Ortaköy!! Ama ben Adana’ya geldim.
-Yapmayın ya. Az önce bu durum yaşandı. Valimiz de inanamadı.
Ben Adana’ya çağrıldığımı zannederken tüm Adana İstanbul’a toplanmış ben ise Adana’ya gelmişim.
https://www.gercekgundem.com/gundem/358292/haluk-levent-davete-katilmak-icin-yanlis-sehre-gitti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar