Dilan Çıtak düğününde 13 gelinlik giyeceğim gibi bir söylemde bulundu. Şaka yolluda olsa sizce 13 gelinlik giymek abartı değil mi?

Dilan Çıtak düğününde 13 gelinlik giyeceğim gibi bir söylemde bulundu. Şaka yolluda olsa sizce 13 gelinlik giymek abartı değil mi?

Yok ya, kadınları eleştiriyorum da bu erkekler de mal arkadaş.
Lan d@llama damat, 13 gelinlik alacaksan senin aklına edeyim. Fakir fukara ekmek bulamıyor, siz sansasyonel olmak için onun bunun çocukluğunu yapıyorsunuz.
Ulan senin gibi erkeğin malavatına tüküreyim.
Ne güzel 13 tane evde kalmış kızın yerinde giymiş olacak 😃Şaka şaka ya espriydi vallahi ne kadar ayıp şeyler bunlar. En iyisini yapıyor bende isterdim 🙂
Dilan o tip bir şey yapmaz zaten. Şaka yapmış kimse 13 gelinlik giymez ben iki gelinlik giyenlere dahi görgüsüz gözü ile bakıyorum zaten
Cevap
32Cevap
Yok artık görgüsüzlüğün daniskası
İsteyen giyer
Dügün 6-7 saat sürse her 30 dakika da bir üstünü degistirmesi gerekir.. eziyetten baska birsey degil
Gelinligi giyip cikarmasi zaten en az 15dk sürer :|
sebeb neymiş. her gece birini giyip 13 kere gerdek gecesimi yaşamak istiyor
Çok mantıklı. Görgüsüzlük diyen olur ama mesela kız tarafının da, erkek tarafının da istediği gelinlik denk gelecek 😂
Ne gerek var bu kadar şeye ben anlamıyorum bir tane neyinize yetmiyor para çok olunca neye harcayacaklarını şaşırıyorlar :d
Kendi keyfi ve kararı. Etrafındakilere de normal gelmiş ki onay vermek durumunda kalmışlar. Bana çok mantıksız geliyor açıkçası.
Yani kendi seçimi ama eskiden bir laf vardı "gelinlik bir kez giyilir". Elbiseyi özel kılan da o oluyordu, tek olması, bir kez giyilmesi. Zaten bu yüzden kiralamayıp almak isterdi çoğu gelin, anısı vardı diye. Şimdi sadece kutlama elbisesi olmuş.
Yahu kadın ironi yapmış nedense ciddiye almışlar kadını
Bu kızın görgüsüz biri olduğunu ortaya çıkarıyor ki zaten öyle de görgüsüz sonra da görme falan
"Zengin olduğmu nasıl gostetmeliyim"adlı çalışma. Gereksiz ve saçma bir gösteriş.
Laf vurmus 5 gelinlik giyenlere. Sacma, abarti, gorgusuzluk
Paran çoksa ve israf etmek istiyorsan giyiliyor demek ki
Gelinlikleri değiştirene kadar düğün bitmesin?
Gelinlikleri soyunup giyinene kadar o düğün 13 gün sürer zaten.
Alllah akıl fikir versin geçmiş olsun adama derim ben
Abartı biraz az kalır, parayı nereye versek diye şaştılar 🤦♀️
13'ten sonra durması gerektiğine nasıl karar vermiş? Çok merak ettim...
Bu nedir ya iki üç olsunda 13 tane düğün biter giy çıkar derken 😂
Bu düğün kaç gün sürecek merak ettim valla 😂
Giyilmez abartı olur 1 ya da en fazla 2 gelinlik yeterli
Finalde nasıl olsa çıkacak bişey için fazla zahmete girmiş ahsh :D Keyifli günler..
Bunlar bence tasarımcılar kıramıyorlar dandik tasarımları giymek zorunda kalıyorlar 🙄
Bu görgüsüzler ne ara bu kadar peydah oldular ülkede yahu?
Görmemişin işte düğünü olmuş. Tutup gelinlikci de ne varsa giycem diye almış. Olay bundan ibaret.
Soruyu okuyunca şöyle bir ne gerek var demedim değil
Tanımam etmem ama sonradan görmek böyle bir şey sanırım
ben sıfır tane göremiyorum millet neler yapıyor. Şov başlasın
Bu kadınların malca gösteriş havaları aman aman uzak durmak lazım
13 ayda da boşalır sanırım
Bu kadar gösteriş kötü
Napacak acaba o kadar geliniği giy çıkar giy çıkar düğünün bir anlamı kalmaz ki görgüsüzlükten başka bir şey değil gerçi insanlar artık herşeyleri olduğu için paralarını böyle harcamaya çalışıyor onlar da haklı 😂
keşke sma hastası bir çocuga yardımcı olsa bi yaraya merhem olsalar ne gerek var ki bu kadar şaşaya sükseye israf
bence giyilir ama damat o çiçekli gömleği çıkarmayacak hiç
Ben bir tane bile giymek istemiyorum, o gelinliği giymeyi gözüm bile almıyor 🤧
Gereksiz bence gösterişten başka bir şey değil bu. Giyilmez tabiki görgüsüzlük sadece.
Gösteriş için napacaklarini sasiriyorlar bi gelinlik neyine yetmezki
Çok saçma düğünde onlari değişmekle mi uğraşacak
Yuh insan üşenir
Bunlar kalıbının adamı olmuyor babayiğt
@Mapustayım stalk mı yapıyoruz babayiğit
Bu doyumsuzluk heves değil.
Gereksiz bence. Ama parası varsa kendi bilir
of abartıya bak tamamen sov ya
Kafayı yediler gerçekten
Görgüsüzlüğün 2022 versiyonu
Tüm dükkanı giyseymiş.
Ne ara giyicek bunları😂😄
İki tanesini de düğünden sonra bize versin
Keyfinin kayhası mıyız?
Gelinliğimi seçerken 13 tane giymem heralde jdnfn
Gereksiz ve fazlalık.
Ayy kezban gibi o ne öyle
ironi yapmış gerçek değil
dugunun keyfini cikarsaydin be abla
kıroluğun zirvesi
ulan var ya
Gereği yok görmemişin düğünü olmuş derim.
Defilesine demek istediniz sanırım
Ciddimisin bence biran önce yapsınlar
1 tane neyine yetmiyormuş
Magazin dünyasın da her şey mümkün
salt görgüsüzlük başka bişey değil
Nasil gündemde kalırım görgüsüzlüğü...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?