Tuba Büyüküstün:"İlişkiler kutlayarak bitmeli" dedi. Böyle bir şey mümkün mü?

Merhabalar Herkese🌸

Tuba Büyüküstün:İlişkiler kutlayarak bitmeli dedi. Böyle bir şey mümkün mü?

Son zamanlarda rol aldığı Zeytin Ağacı dizisiyle çok konuşulan Tuba Büyüküstün, L'Officel Türkiye dergisine konuştu.

İlişkiler hakkında söyledikleri ise sosyal medyayı ikiye böldü.

Tuba Büyüküstün:

"Bir ilişkinin başlangıcı nasıl kutlanıyorsa bitiş noktası da benzer bir coşkuyla kutlanabilmeli. İki insanın el ele verip 'Artık bu yolculuk bitti bu süreci kutlayarak bitirelim' diyebilmesi güzel bir şey. Neden beceremiyoruz ben de bilmiyorum"

Siz bir ilişkiyi bitirirken de kutlar mıydınız?

Tuba Büyüküstün:"İlişkiler kutlayarak bitmeli" dedi. Böyle bir şey mümkün mü?
Cevapla