+1 yılEnerjilerini sevmedim ben
Güzel ya da çirkinler diyemem
Ama ikisini de geçenlerde estetik sayfasinda gördüm
Yani ordan biliyorum bende
Inanilmaz değişim var eski halleri falan neyse
Bunlar için mi ikiye bölündü sosyal medya?
Başka konu mu kalmamış acaba 😁22 Yorumla
Soran+1 yılSosyal medya ikiye bölündü kısmını site eklemiş bende yeni gördüm onun için soryy 😅 ayrıca evet eski halleri ile yeni halleri arasında ki fark bariz
- +1 yıl
Yok ya sana bir lafim yok ki sosyal medya ya kızdım ben 😁 sorry falan gerek yok yani. Aynen yaptirip yaptirip doğalim deyip gencleri kötü duruma itiyorlar
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılşu an çoğu kız böyle zaten. Çünkü parası olan güzel. Bu ikisine bak Allah aşkına ikisde aynı ya yapma şeyler. Pozları bile aynı her taraflari botoks estetik hande erçelin o suratı nasıl bu hale geldi aklım almıyor tüm parasını estetiğe harcamış. Kısacası paran varsa güzelsin.
20 Yorumla
- Magazin konusunda 932 cevap paylaştı.
+1 yılBana göre ikisi de aynı sayılır. Estetikten dolayı dicem, Rabia Soytürk, buru estetiği dışında estetik yaptırdığını da inkâr ediyor.
Yine de benziyorlar ve ikisi de ortalama güzellikte.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHande Erçel Çok Sıktı Artık Hep Gündem de Kimsenin dilinden düşmüyor şimdi başarılı gerçekten övgüye layık olsa o zaman bir şey demem de ama tek yaptığı orasını burasını teşhir etmek rol aldığı diziler de anlamsız diziler hiçbir özelliği yok güzellik dışında
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
+1 yılİkiside abartı tipler yani sosyal medya kullananlar cidden tüm gün işsiz gibi bunları tartışıyorsa vay hallerine.
38 Yorumla- +1 yıl
@Clarisle Düşük zekalı insanlardır.
Parayı bu kişiler yiyor derdi küçük zekalı bu insanları geriyor.
Soran+1 yılKessinlikle bir yerde okumuştum. Bir ünlüye olan aşırı hayranlık duygusu, düşük IQ seviyesi göstergesiymiş.
- +1 yıl
Tabiki öyle.
Zeki insanlar bu tür boş beleş işlerle uğraşıp zaman kaybetmezler
Soran+1 yılBende bu soruyu sormaya vaktim kalamayacak kadar zeki olsam iyiydi. 😂
- +1 yıl
Seninkisi tenkit yani sabahtan akşama kadar bu meseleyi ciddi ciddi tartışanlarla aynı şey değil.
Soran+1 yılAynen o ciddi insanları düşününce haklısınız iyi hissettim bi an😅
- +1 yıl
👍
+1 yılDoğallık nerde ben bunlardna güzelim aynadan kendimi alıkoyamıyprum
23 Yorumla
Soran+1 yılKendini seven kızlara bayılıyorum❤️ sabahtandir biriyle konuşuyorum yapışmış hem bana hem kendine saydırıyor, fotoğraftakine Türkiye güzeli diyor hey Allahım😂
- +1 yıl
Çok güzelim çokkkkkk aşkım ben resmen
Soran+1 yıl❤️❤️❤️
+1 yılOnlara yapılan estetiği 90 yaşında Babaanneme yaptırsalar Avrupa'nın 1 dünya güzeli seçilir
316 Yorumla
Soran+1 yılHaykırdım ya 😂
- +1 yıl
Ama öyle😃
Soran+1 yılDoğru valla inkar edemem 😂
Soran+1 yıl@ashleyww Dudakları da estetik
Soran+1 yıl@ashleyww Eski fotoğraflardan bakılırsa anlaşılıyor dolgu olduğu ama kötü bir şey değil tabii ki kendisine doğal güzel dedirtmek içinde öyle demiş olabilir
Soran+1 yıl@ashleyww Aşkım bi git aynaya bak küçüklüğünle karşılaştır senin dudakların o kadar dolgulu oldu mu şu an ya siz rol mü yapıyorsunuz anlamadım ki
Soran+1 yıl@ashleyww Niye kıskanayım ben daha güzelim, daha akıllıyım, daha özgüvenliyim, kendimle barışığım, biri beni eleştirse bunu kaldırabiliyorum (senin şu Rabianın yapamadığı şey) daha ne olsun canım sayayım mı
Soran+1 yıl@ashleyww Alakası yok yüz hatlarımı çok seviyorum beni kendinle karıştırma 😂
Soran+1 yıl@ashleyww Sen bir başkasını övüyorsan kendinde o götü bulamıyorsundur demektir sonuç senin göte benzediğini böylece anlamış olduk
- +1 yıl
1 ton estetikli haliyle kendilerine "ben güzelim" diyenler güzel değildir aşko onlar sadece kaşardır😃
+1 yılUgghh ben her ikisinden de tahammül edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
11 Yorumla
Soran+1 yılNefret kötü bir şeydir ya sevme yeter :)
+1 yılHande bencede bu soruyu görünce aklıma handenin bı takipçisinin handeye bazlama surat demesi geldi
111 Yorumla- +1 yıl
Erkekler neden kaybediyor peki
- +1 yıl
Peki şu an ne yapmaya çalışıyorsun sana ait olmayan soruda birinin görüşüne gelip yorum yapmak nedir
- +1 yıl
Bişey olduğu yok canım sen kafana göre takıl
Soran+1 yıl@Jolias Türk kızının ne kusuru varmış dinleyelim sizden
- +1 yıl
En başta güvenilmez. Geçmişi belli değil ne yaptığı belli değil, cinselliğe inanılmaz derecede aç, abazalikta erkeklerden bin beter, hala buna rağmen kendini temiz gösterecek kadar 2 yüzlü ve sahtekar daha neler neler. Saymakla bitmiyor ki.
Evlenirken çoğu kizlik zarı diktiriyor. Saf erkekler de kızın bekaretini aldığını zannediyor. İlk kez kocasına vermiş gibi. Onlar da yiyor gariplerim 👍🤣
Soran+1 yıl@Jolias Hayatınızda böyle 3 5 kadın tanımışsınız diye niye genellestirme gereği duydunuz. Cinsellik her yerde var ona bakılırsa bu etiketi sadece Türk kızlarına yapıştırmanız çok saçma. Halbuki elin rusu yapsa çıtınız yok. 🙄
Tanımıyorum ikisinide alttaki daha iyi gibi üsttekinin kafası küçük
11 Yorumla
Soran+1 yılFotoğrafta küçük çıkmış olabilir tabii canlı hiç görmedim
Evet borsa bile akşam üstü kısa bir çöküş yaşadı bu tartışmada:(
13 Yorumla
Soran+1 yılTabii canım borsa magazinle çok ilgileniyor öyle böyle değil 😂
Soran+1 yılYeni anladım evet KS yönetimi sağolsun bir sürü insanla muhatap etti beni, magazinde tartışma konusu olarak bu soruyu seçmişler😅
+1 yılİyi de bunlar güzel değil ki. Dudaklar botoks, özel makyaj ile elmacık kemikleri oluşturulmuş, kaşlar dövme kaş, burunlar yapılmış. Bunlara güzel dıye hayran olanlar boşuna gözlerini yormasın.
30 Yorumla
+1 yılGerçekten kıskanmıyorum her şeyin üzerine yemin bile ederim gram kıskanmıyorum ama ikisi de güzel değil
20 Yorumlabu ikisine avrupada işte güzellerimz desek bize heryerleriyle gülerler
23 Yorumla
Soran+1 yılHande için aynısını düşünmüyorum belirli yerlerde tanındığı için
Soran+1 yılAvrupa in bizden haberi yok zaten boş ver 😂
Hande Erçel'i fazla abartıyorlar ama Rabia Soytürk ile kıyasladığımızda Hande Erçel daha güzel kalıyor yanında.
20 Yorumla
+1 yılHande en azından yeniden surat yaptırmamış akttaki full estetik. Handeyi seçerim kıyas edilmeside saçma olmuş 🤔
20 YorumlaRabia soytürk bin basıyor hande erçel gülünce güzel sadece bide güneşin kızları dizisinde daha hoş bir görünümü vardı
10 Yorumla
+1 yılSosyal medyayı fazla baz almamak lazım zamanında da hande erçeli yerden yere vuruyordu herkes ne olduysa şimdi parlayan yıldız oldu..
10 Yorumla
+1 yılİkisi de çöp çekicilik yok kadınsılık yok çocuksu duruyolar
21 Yorumla
+1 yılHande. Çünkü estetiksizken de kaşı, gözü, burnu, dudakları güzeldi. Yine güzel
20 YorumlaŞu malları abartan 14 yaş grubunu *
43 Yorumla
Soran+1 yılYorumuna 100 like atabilsem keşke
Soran+1 yılÇocukken böyle düşünüyorlar da bi ümit olgunlaştıklarında bakalım:)
Magazin konusunda 334 cevap paylaştı. Hande mi daha güzel, kaş göz çizdiğim g*tüm mü?
Cevap veriyorum... 😏
10 Yorumlahangisinin estetiği daha iyi duruyor saha mantıklı 😂
10 Yorumla
+1 yılikisi de umrumda değil bu tür şeyler dikkati mi çekmiyor.
10 Yorumla
+1 yılSosyal medyanın ya 🤦🏿♂️ sanki başka dertlerimiz yok
10 Yorumla
+1 yılMemleketin yegane sorunu vallahi su hande ercel guzel olup olmadigina karar verilsede rahatlasak
10 Yorumla
+1 yılİkiside değil rabia estetiksiz güzeldi balon gibi olmuş dudakları eski hali daha güzeldi
10 Yorumla
+1 yılİkisi de değil Hande estetikle diğerini beğenmiyorum zaten
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİkiside estetikli değil mi zaten doğal bi güzellikleri yok o yüzden ikisinide güzel bulmuyorum paran varsa güzelsin bu kadar basit
10 Yorumla
+1 yılBen ilk gördüğüm andan beri Aleyna Tilki hayranıyım ama Hande Erçel'i de hep beğenmişimdir
14 Yorumla
Soran+1 yılAleyna Tilki fiziği der susarım doğruya doğru
- +1 yıl
Bu aralar biraz sapıklaştı ama olsun
Soran+1 yılTek o değil valla herkes sapıklaştı
- +1 yıl
O da doğru
ikiside güzel ama sıradan güzellikteler ve estetikliler özellikle rabia fazla estetikli ama enerji olarak handeden daha iyi gibi
00 YorumlaNeden bunlar için sosyal medya ikiye bölündü acaba. Şahin mi Doğan mı gibi soru olmuş.
05 Yorumla
Soran+1 yılBunlar için sosyal medya ikiye bölünmedi. 2. Fotoğrafta gördüğünüz kişi şu an sosyal medyada çok abartılıyor bundan bahsediyorum. Yoksa hande hakkında bir şey yazmadım orada.
Soran+1 yılBaşlık bende aynı gözüküyor ama farklı çıkmışsa orada kötü olmuş çünkü yazdığıma dediğinizin arasında çok fark var 😀
Soran+1 yılEvet yeni gördüm iyi ki yazmışsınız sağolun:)
Gizli Üye(36-45)+1 yılİkiside çirkin, slav ırkı üstün ırktır dünyada, sevgilim ukraynalı diye demiyorum bu böyledir bilimsel olarakta, türk kızlarının genetiği bozuk, %99 çirkin, kalın bacaklı, kısa boylu, koca g. ötlü ve kendilerini çok güzel sanıyorlar bide, şaka gbi türk kadınları
118 Yorumla
Soran+1 yılGömdün bizi ya birde bahsettiğin şekilde hiç bu fiziksel özelliklerde kadın görmüyorum maşallah herkes ince belli ince bacaklı yoksa ayrı ülkelerde mi yaşıyoruz 😂
Cevap sahibi+1 yılsen bi rusyaya ukraynaya git, bide oralarda gez, ondan sonra konuşalım, en basiti git antalyaya, marmarise falan plaja, herkes ruslara bakıyor dönüp dönüp, türk kadınlarına kimse bakmıyor bile (abazalar dışında)
Soran+1 yılRuslarda gördüğüm tek şey limon memesi valla kusura bakmayın ama zevkler farklıdır saygı duyuyorum size
Cevap sahibi+1 yılGöğüsleri ufak çoğunun doğru ama bacaklar sütun gibi, bel incecik, ten pürüssüz, gözler mavi veya yeşil, bunlar karakteristik özellikleridir slav ırkının, benim sevgilimde ufak göğüslü ama inek memesi gibi olup sarkık olucağına, ufak olsun dik olsun daha iyi
Soran+1 yılBiraz daha konuşursan Rus olamadığım için sitem edecem bak yeto🙄
- +1 yıl
Kardeşim Marmaris te Rus kızla tanıştı. Evlendiler. Çok aşık kıza. Kız da hiç kibirli değil. Ne düğün istedi ne mal ne mülk. Sadece huzur ve mutluluk istiyormuş. İki yıldır evliler.
Soran+1 yıl@bitirim_05 Allah mutluluklarını hiç bozmasın. Ben her ırkın kadınlarını severim sadece kendi ırkımın kadınlarını ezdirmemek için öyle şeyler yazdım yoksa ruslara hiç kinim yok. Kim istemezdi ki zaten sarı saçlı mavi gözlü olmayı keza eğitimli insanlar😍
- +1 yıl
Yok ya güzellik sarı saç mavi gözden ibaret değil. Ben şahsen bizim Yeşilçam filmlerindeki kadınları sadece beğeniyorum. Estetiksiz olanları tabi 🙂 onların üzerine güzel gelmedi. Şu an herkes birbirine benziyor. Estetik yüzünden kimsenin özelliği kalmamış.
Soran+1 yıl@bitirim_05 Aynen ya Türkan Şoraya bile estetik yaptıran hayat bize neler yapmaz
- +1 yıl
O estetik yapmış ama ben 1963 yılı genç kızlar filmini izledim. Estetiksiz hali var orada. Çok tatlı. İnternete yüklenmiş olan fotoğraflarında kötü pozlarını paylaşmışlar. Sen de o dediğim filme bakabilirsin. Hülya koçyiğit ile oynamış. Çok tatlı kızlar hepsi. 16 yaşında daha 🙂🙂
Soran+1 yıl@bitirim_05 Merak ettim izleyeceğim en yakın vakitte teşekkürler💗
Cevap sahibi+1 yılMesela benimki makyaj bile yapmıyor, doğal güzelliği var çünkü, türkler bi ton makyajla yinede güzel olamıyorlar, her şey genetik bence, bi burnu var hokka gibi en iyi doktor yapamaz öyle, allah vergisi işte
- +1 yıl
Evlenecek misin bari yoksa kızı kullanıp yenisiyle mi değiştireceksin? Madem o kadar beğendin kıymetini bil o zaman burada övüp duracağına. Kızın yüzünde bir şey çıksa artık böyle konuşacak mısın acaba? Kaza falan geçirse
Cevap sahibi+1 yıl@bitirim_05 temelli burada yaşamak istemiyor yoksa bana kalsa evlenirdim, allah korusun herkes kaza geçirebilir sonuçta
- +1 yıl
Rus Belarus vb. Çoğu evlenmiş çocuklu oluyor. Bizim arkadaş öyle biriyle evlendi. İlk tanıştığı Moldovalı kız daha boşanmamıştı bile. Çocuktan ev istedi üstüne. Şimdi çocuk başka çocuklu Rus kızıyla evli. Çok mutlular ama tesadüf bu. Çoğu dolandırıcı.
Cevap sahibi+1 yıl@bitirim_05 doğru tabi aralarında dolandırıcı olanda çok var ama benimki öyle değil, çocuğu yok, hiç evlenmemiş 31 yaşında, öyle ev, araba gibi büyük şeyler istemiyor benden ama maddi olarak biraz yardım ediyorum geldiğinde
- +1 yıl
Kardeşimin evlendiği kişi de 32 yaşında boşanmış. O da bizden hiçbir şey istemedi. Kız pek konuşmuyor eve gelince. Hal hatır sorma dışında bir muhabbetimiz olmadı. Mutfak işlerimde becerikli oluyorlar. Ama ev temizliği konusunda tembeller biraz. 🙂🙂
- Magazin konusunda 526 cevap paylaştı.
+1 yılBölücülüğü yıllardır yanlış anlamışım
16 Yorumla
Soran+1 yılHele bana sor kriz geçiriyorum zaten kaç kişi böyle yazdı bu site herhalde soruyu beğenmiş başlığa öyle bir şey eklemiş expert gibi bir şey yaptı beni
- +1 yıl
O yüzden bu haldeyiz işte , nerde abuk subuk gereksiz bir konu var millet orada…. o değil ne haddine ek yapıyorsun soruya hadsiz
Soran+1 yılArtık siteye asla bu soruları koymam valla bunu da özürlü kardeşim sağolsun olmasa koymazdım
- +1 yıl
Ulan kardeş mi kalleş mi belli değil , insan böyle saçma bir konuyu neden sorar diyorum bende
Soran+1 yılHiç sormayın ladesi kaybettim de o da paylaş hangisi fazla çıkacak yarışı yapıyor arkadaşlarıyla ama öğrenmiş olduk site o kadar iyi değil kendisi başlık koyuyor zahmete girmeyelim diye 😁
- +1 yıl
☺️ İQ dan yoksun bunlar dur ben sorunu anlaşılacak hale getiriyorum demiş
+1 yılSokakta 10 kat güzelini bulurum
11 Yorumla
Soran+1 yılO kessin zaten
Hangisi Hande hangisi Rabia 😅
15 Yorumla
Soran+1 yılKSHSJSKKSNZH süpersin
Soran+1 yılAynen baya fenomenleşmeye başlıyor ileriki günlerde bakacağız:))
Soran+1 yılKessinlikle öyle diyeceğiz 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılIkisi de güzellik anlayışıma uymuyor.
Hele doğal halleri...
Kezolar ekranda şimdi, yeni moda...00 Yorumla
+1 yılBen Hande Erçelin abartıldığını düşünüyorum. O kadar da abartılacak bir güzelliği yok. Rabia Öztürk ise gayet güzel bir kız. Ben Rabia Öztürkü tercih ediyorum. Belki de Handeyi çok sevmediğimden dolayı da Rabiayı seçmiş olabilirim.
00 Yorumla
+1 yılşimdi sosyal medyaya girdim ikiye bölünmemiş niye yalan söylüyorsunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılBeyefendi güncelleme yaptığım kısmı okur musunuz? Site kendisi eklemiş.
+1 yılİkiside estetik güzeli
20 Yorumlaİkisi de turşu be
20 YorumlaHerkesi tekleyecek biri var o da Rabia Soytürk’tür.
07 Yorumla
Soran+1 yılHerkesi derken kendinizide mi baz aldınız valla bu ne özgüvensizlik😂 Kendinizi sevin övün bence bu en güzeli
Soran+1 yılTürkiye güzeli? 😂 Hayatim boyunca Hande Erçeli öveceğim aklıma gelmezdi ama RESMİ TÜRKİYE GUZELIMIZI GÖRMEK İSTERSEN
İNSTAGRAM; HANDEMİYY
Soran+1 yılDünya güzeli seçilen Hande😂
Soran+1 yılDediklerini kaldıramamaktan ziyade bana sataştığının farkında değilsin kişisel algılama böyle acayip fanlik yapan insanları pek sevmem, samimi bulmam. Bu kadar fazla uzatmaya da gerek yok bence TV de görüp tanımadığım insanlar için seni kırmak da istemem iyi günler ✨✨
+1 yılİkisi de aynı kopyala yapıştır olmuş 😅
10 YorumlaBunlar ıskartaya çıkmışlar başka yok mu
10 Yorumla- Magazin konusunda 350 cevap paylaştı.
+1 yılHande tabiki de bu kız kim lann
10 Yorumla
+1 yılAl birini vur ötekine
10 Yorumla
+1 yılDerdini seveyim sosyal medya
10 Yorumla
+1 yıl3e bölüyorum ben.
İkisi de güzel, dövüşmeyin.10 Yorumla
+1 yıltartışmasız hande Erçel diyorum
10 YorumlaHande guzel degil ki o kadar
10 YorumlaHiç biri ben güzelim 😂😂
10 Yorumla
+1 yılBirini seçmek zorunda kalsam herhalde Hande derim
10 Yorumla
+1 yılikisi de tipim değil.
10 YorumlaRabia güzel değil bence
20 YorumlaAjda Pekkan
21 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂
+1 yılaynı kişi değil mi
11 Yorumla
Soran+1 yılHayır değiller 😂
hande ercel tabi ki bu sorumu mu
12 Yorumla
Soran+1 yılProfilin çok güzel aşko 💗
+1 yılOsurugumm
11 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİkisi de çirkin sen daha ateşlisin bence
11 Yorumla- +1 yıl
amca buralarda ne yapıyorsun bea
Gizli Üye(25-29)+1 yılKonu ikisi ise Hande seçilir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖfulsun övdürsünler devamm
10 YorumlaMagazin konusunda 363 cevap paylaştı. Sen 😌
12 Yorumla
Soran+1 yılAa çok teşekkür ederim :))
hiçbiri
20 Yorumla
+1 yılHiçbiri
20 Yorumla- Devamını Gör (39)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
