İlyas Salman: "Keşke cennet olsaydı çünkü ben cennetlik bir kulum" dedi. Sizce cennete gidebilir mi?

İlyas Salman: Keşke cennet olsaydı çünkü ben cennetlik bir kulum dedi. Sizce cennete gidebilir mi?

Ünlü oyuncu İlyas Salman katıldığı bir programda "Keşke Tanrı ve cennet olsa diye düşünüyorum. Tanrı eğer varsa ben cennetlik bir kulum çünkü kimseyi aldatmadım, acı çektirmedim, yalan söylemedim, kimseye zararım olmadı, cennetin olmasını isterdim çünkü cennetliğim." dedi.

https://www.mynet.com/ilyas-salman-yasadiklarim-beni-tanri-tanimaz-hale-getirdi-cennetlik-bir-kulum-cunku-kimseye-aci-cektirmedim-412070-mymagazin

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlyas Salman: "Keşke cennet olsaydı çünkü ben cennetlik bir kulum" dedi. Sizce cennete gidebilir mi?
Cevapla