Teoman, "Çalışmaya üşeniyorum ya, her şeye üşeniyorum." diyerek TT oldu. Siz de üşeniyor musunuz :D?

Teoman, "Çalışmaya üşeniyorum ya, her şeye üşeniyorum." diyerek TT oldu. Siz de üşeniyor musunuz :D?
Cevapla