Dün akşam Ayşe ve Batuhan'ın elenmesiyle finalistler belli oldu: Adem ve Nisa.
Bu akşamki büyük finalde sizce kim şampiyon olur?
Adem
Nisa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dün akşam Ayşe ve Batuhan'ın elenmesiyle finalistler belli oldu: Adem ve Nisa.
Bu akşamki büyük finalde sizce kim şampiyon olur?
Gerçi hiçbiri ! Acun' un TV tarihinde yaptığı hiçbir şey yok! Ocak Şubat aylarında başlayan Survivor; o biter Master Chef... Şöhret peşinde koşan insanları toplayıp köle gibi bir alanda topluyor, ceplerine 3-5 kuruş harçlık koyuyor, bağırın birbirinize hakaret edin, şöyle durun böyle davranın diyerek işi kotarıyor. Doğal olarak en büyük pastayı kendisi yiyor. Yazık 13-15 yaşındaki küçücük çocuklar bile gece 12 lere yarımlara kadar uykusuz o kendine aklınca şekil vermeye çalışan palyaço kılıklı Murat denilen spikerin az sonra az sonra deyişini bekliyor! O çocuklar keşke öğretici bilgilendirici programlar izlese, kitap okusa, erken uyusa sabah daha dinç okula gitse...
Bugün Acun kazanıyor, kırıntılarını sağına soluna dağıtıyor ama onu izleyen bağımlı bir kitle uzun vadede ciddi şeyler kaybediyor... O yüzden bana ne Ademden Havvadan bana ne Nisadan Batuhandan Acundan... Okurum kitabımı, izlerim belgeselimi, yaparım sporumu daha iyi... size de tavsiyem...
Nisa aldi ki. Bu da son sezon olur benim icin, gerci izledigimden degil de ordan burada cat pat YT de oyundan sahneler falan ama yinede bu kadar sacma oylama olamaz yaa bu kucuk fanatik bebeler yok mu en cok da onlar etkiliyor sanirim. Bundan onceki sezonda da cemal can sampiyon oldu arkadas sampiyonluk nesi var, atis desen oyle ortalama bir sey, hiz desen o da oralar da hani bunlar hep yok tatli insan yok neseli yok guler yuzlu falan @mk bu bunlar boyle sanki o zaman butun boyle olanlari sampiyon etsinler, bu performans yarisiysa performansa gore oylama yapilsin o yuzden cok hak yiyorlar bu survivor da - dedim batuhani eledi ama ademi de elemez herhalde o da olursa artik izlemeyin arkadas boyle hak yenilen yarismayi... Ben haksizligi sevmiyom gelemiyom arkadas kim olursa olsun...
Cevap
56Cevap
umarım Nisa kazanır
Adem gelmiş 37 yaşına ve bu yaşta zorlaya zorlaya son ikiye kalmış ve bunu bir daha yapıp yapamayacağı belli değil... Nisanın ise yolu uzun daha 23 yaşında önünde uzun yıllar var... Bence Adem bu saatten sonra bu kadar ilerlemişken ve geçmiş oyuncuların son temsilcisiyken bu çabaları boşa çıkmamalı... Böylece hem Batuhan da azda olsa teselli bulur...
İkisi de planlı hak etmeyerek getirildi bana göre Atakan Nagihan falan varken bunlar mı finalist yani hele nisanın çok fazla küçük fanı halk oylamasıyla oraya gelmesi saçma geldi
Normalde aslinda almasi gerekenler elendi. inanin şaşkınım adamle nisa kaldi? acun bile adaleti bozdu resmen oynuyor.. bana kalirsa elenenler alirdi. adamle nisa aklımın ucunda gecmedi. saedece bukadar şike olduğuna göre nisa kesin alicak
Acun ademi şampiyon yapmak için yarışma yapıyor hep 😂😂Daha önce şampiyonluğu ogedaya kaptırmış bakalım bu sefer sevgilisi nisaya kaptiracak mı 😅Bence ikiside hak etmiyor
Hala şu s. alak acun yarışmalarını neden izliyonuz anlamıyorum. Milleti yarıştırıp kukla yapıyorlar bunun için para yağdırıyorlar. Burada gerçek kukla da seyirciler oluyor aslında.
Bence nisa olacaktır. ayrıca adem'in bu sene ki egoist ve itici tavırları son derece kötü bir imaj verdi ona.
Survivor artık neredeyse kim daha ünlü yarışması olmuş ikisi de birbirinden leş atakan ve ogeday'ın elenmesine çok şaşırdım
Adem olsun bari illa birisi olacaksa. İzlemiyorum buraya atılan smslere çok acıyorum valla. Ne para gidiyor? Kaç çocuğa faydası dokunur? Bunun hesabını yapıyorum izlersem..
Survivoru izlemiyorum ama bazen annem izlediği zaman denk geliyorum. Nisa çok tatlı bir kız ya, Adem de başarılı birisi daha önceden tanıyorum onu. İkisi de hak ediyor
Ne olur Nisa şampiyon olsun ya. Ademi çok antipatik buluyorum. Kadın şampiyon olarak Nisa şampiyonluğa çok yakışır.
eğer nisa kazanırsa bileklerimi verev verev şeklinde keserim 🥺 yok be kesicem ama bayılırım üzüntüden
Umarım Nisa kazanır. Bir kadın için zorlu bir yarışma hakkettigini düşünüyorum.
2022 yılında survivor izleyen insanlar gerçek mi
bu kız nasıl finale kaldı sürekli kaybedip ağlıyordu. izlediğim bütün bölümlerde kaybetmişti
Smsler ile. Evrim SMS ile haftalarca elenmedi
Kesin nisa cunku bizim milletin kırık-deli insanlara karsi bitmek bilmeyen bi sevdasi var. Ne geliyorsa basimiza bu sevdadan geliyor. Akilli basarili insanlara karsi alerjimiz var.
Ayrı ayrı olarak kırık veya deli insanlara anlaminda 🙂
Haksiz miyim Nerde bi sorunlu tip var hep basimiza cikariyoruz.
Nisanin normal olmadigi da gun gibi ortada.
Yine sırf cinsiyetinden ötürü başarı sağlamış birilerini duyuyorum.
Ülkenin cinsiyet eşitsizliğinin geldiği duruma ne zaman ağlıyoruz?
Batuhan hak ediyordu ama olmadı
Adem ve Nisa bunların ikisini de sevmiyorum
Adem defalarca kupa aldı yine alırsa saçma olur
Nisa Çekçe küfürler etti lakap taktı ona buna, gün geldi yan gelip yattı
Ne kadar yarışmayı izlemesemde Nisa'yı hiç sevmiyorum itici geliyor. Adem daha çok hakediyor. Nisa'nın fan kitlesi de iğrenç, kendiside.
Nisa bireyselde ve ondan önce de hiç varlık göstermedi ama finale kaldı yata yata :D Tebrik ediyorum walla fan kitlesi sayesinde
Anıl gitti, batuhan gitti, ayşe gitti. Sampiyonluk koltugunda bu isinlerden olmaliydi. Velet nisa degil
Bence artık bi kadın şampiyon hak ediyo survivor
İkisini de istemiyorum ama Adem’i daha çok istemiyorum.
Bir sene de değişiklik olsun Kadın şampiyon olsun isterim Survivor'a giden erkeklerin çoğu kendini beğenmiş oluyor ben kazanacağım havası var bunu kırmak için bir kadın şampiyon olsun isterim
Nisa bir grsm hak etmiyor finale çıkması bile saçmaydı
ademi sevemedim bir türlü nisa alsın bari tatlı kız
Nisa kim ya? Batuhan varken bunun burada işi ne?
Adem daha önce şampiyon olmuştu bu defa bı kadın şampiyon olsun istiyorum ben.
bana kalırsa nisa alıcak gibi görünüyor. çok azimli çünki
Ben sana soylim ne olcak Nisa olcak bu sene de kadın kazandı çiçekler
Oyunda sadece güce dayalı olmazsa kadınında kazanma şansı olur
bu sene performans kazansaydı anıl, berkan, ogeday, nagihan elenmezdi. Bu sene karakter, doğallık, plansız dürüstlük kazanıcak. Dolma çalıp bunu normalleştirmeye çalışan adem değil
HedefKupa 1890Nisa
İki haketmeyen finalist heleki nisa hiç haketmeyen. Bu yarışma anıl ya da ogedayin olmalıydı. Galiba senaryo yazmışlar.
Benim için o kadar önemli değil kim olursa olsun birinci, zaten izlemiyorum da
Bu sene de değişiklik olsun Kadın şampiyon olsun isterim
kadın şampiyon olsun diyolar olsun ama sampiyyonluğa yakışır biri olsun Nagehan Sema Merve ama bu kız haketmiyor adem kazanır hakeden o
Nisa'nın kalmasına çok ama çok şaşırdım ben batuhan kalıd diye bekliyodum. yine de Adem kazanacak bu yıl
Artık bir kadın şampiyon olsun. Gönlüm Nisadan yana
@SBEÇ914 komik olan ne? Söyle bizde gülelim
kesinlikle hak eden adem bu sene çok güzel başarılar yakaladı umarım hakkı yenmez :)
Bence Nisa Haketmiyor Oyunlarda Bahane Üretip Çoğu Oyunu Kaybederek SMS İle Haksız Finalde
Adem'in hakkı ama macun bey izlenme için Nisa'yı yapacak
Nisa diyenler neye göre diyo anlamadım gitti. Adem olacak kesin
Her zamanki gibi Swordsman. Gönül isterdi yeni bir yüz olsun.
Bir bölümü bile bitirmemişimdir ama nisa gıcık bence
kesinlikle Adem şampiyon olacak bu sene :) herkes gerçek hakedenin o olduğunu biliyor
Hakedenler anıl ya da ogedaydi. En azından kaybedince laf yapıp adami arkadan tekmelemiyorlardi. Sonra mağdur edebiyatı
kesinlikle adalet duygusu olanlar Adem i seçtiler bile :)
Bu senenin en iyisi Adem :) o yüzden benim oyum adem den yana
kesinlikle adem in hakkı bu sene şampiyonluk ben adem i destekliyorum
Nisa tatlı bir kız ama maalesef muaffak olamadı. Tek tatli diye de verilmez şampiyonluk
Lan Nisa finale mi kaldı
Tepkim aynı oldu bireysele geçmesi bile mucize
Abi sinirden kendimi tokatlayacam yemin ederim
Oynamış mı acaba oyunları 😂😂😂 yoksa küstüm oynamıyorum mu demiş 😂
İnşallah kazanamaz
Ahahaha çok takipçisi varmış kesin bişeyler yapar o
Saçma bir yarışma
Adem olur gibime geliyor
Çok uğraştılar olsun diye ama nisanın takipçi sayısı sağlammış diyorlar.
Amaaaan neyse artık. Keyifler nasıl sende
Soruyu güncelleyin kim kazandı ben izlemedim 😂
Nisa kazandı
Nisanın fan kitlesi büyük umarım o alır🥑
Dizi izlemeyi bıraktım. Takip etmem Survivorı
İzlemiyorum o saçmalığı🙄
survivor izleyen var mı ya.
Abi nisa ne ya kusucam simdi
Nisanin sporu cok iyi oyunun hakki nisa
Adem alsın nisayı hiç sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?