Fahriye 2.5 aylık hamileymiş, alparslan dizisinden bu yüzden çıktı bence. Sizce cinsiyeti ne olur?


Fahriye Evcen ve Burak Özçivit çifti ilk çocuklarına bir kardeş yapmaya karar vermiş demek ki.
İkinci bebek kız olsa güzel. olur..
Gerçi cinsiyet önemli değil, önemli olan vatana, devlete ve millete hayırlı ve sağlıklı bir evlat olarak dünyaya gelmesi..
Cevap
15Cevap
Kız olabilir
Bu ünlüler de kuluçka makinesi gibi ha 🙄 kız olur çocuk bence sadece tahmin için yazdım yoksa önemsiz bir şey benim için
Tüm derdimiz bitti fahriye Evcen kız mı erkek mi doğuracak o mu kaldı.
Sağlıklı ve hayırlı biri olsun da isterse kız olsun isterse erkek olsun.
Hangi yerleri engellemeliyim bunları görmemek icin.
Başkalarının çocuğunun cinsiyetini de merak etmezsin
Hiç işim gücüm yok ünlülerin çocukları kız mı yoksa erkekmi doğacak diye merak edicem
Hayatlarını zirvesindeler
hayırlı olsun kız olur
Vayy Burak Özçivit de ne şanslı ama be Süt gibi Tazecik kadının tadına baktı vayy Bee bilemeyiz kız da Erkek de olabilir
Çocuk bebekken daha yakışıklıydı be ya nolnuş değişmiş
Kız olsun zaten bir oğulları var
Çok mu önemliiydi a*q kafasi
😛😛😛Beşiz doğurur bu sefer
Bu çift çok itici geliyor
Zaten öyleler
Sen gibi
Yine erkek olur öyle doğdu içime
Yine erkek olur diye dusunuyorum
Umrumda değil milletin çocuğunun cinsiyeti
aa ne guzell bence kiz olur
Umurumda değil.
Çok hızlılar
Erkektir.
Sağlıklı olsun da...
abooow
Tesbih fali cek ogrenirsin 😂
Erkek olur
Ben bu soruya max fenomen derim
Hayırlısi olsunn
kızı olur..
Erkek olur
İlgilendirmez
Umrum dışı banane
Erkek olur
Bence kesin erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?