Eskiden çok dinlerdim🙈 grup üyelerinden hangisini begenirdiniz ve sizin idolünüzdü? 


Ergenlik zamanımda dinliyordum ve yemek aşkı yüzünden kendime yakın bulduğum için şu sarışın çocuğu çok tatlı buluyordum ajdjwjs Liam mıydı o? Şu an adını bile hatırlamıyorum😂
Cevap
3Cevap
kendilerini değil de şarkılarından favorim var
what makes you beautiful
best song ever
clouds.
Yaaaa göz yaşım pıt sıkı 1D fanıydım Zayn ile tanımıştım grubu o yüzden Zayn diyorum ama Louis Tomlinsonuda çok beğenirdim
Herry miydi, neydi çocuğun adı 😂
Çok da değişmişler, gençken harika görünüyorlardı.
Hepsi süt oğlanına benziyor
Shshsnm
lisede dınlıyodum ya kızlarla alıstırmıslardı benıde zayn tek atarım
Hiç birini bilmiyorum
Zayn malik😄
Hepsi ergen
Bunlar kim
Öne direction müzik grubu
One direction*
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?