Kısmetse Olur Yakında EXXEN'de başlıyormuş. Bu konu hakkında Ne düşünüyorsunuz?

Vay beee! mazi gözlerimde canlandı resmen :)
Kısmetse Olur Yakında EXXENde başlıyormuş. Bu konu hakkında Ne düşünüyorsunuz?


Kısmetse Olur Yakında EXXEN'de başlıyormuş. Bu konu hakkında Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla