Çok vasat bir tip. Nasıl seçiyorlar bu Miss hatunları , neye göre? Hakikaten vasat bir güzellik. Bence güzel değil, fizik iyi ama yüz !!! Abicim bir kıza güzel denilebilmesi için hem fizik, hem yüz, hem saç yahu farklı bir havası olması lazım. Bir farklılık! Değişik, olağanın dışında bir farklılık. Bütün kadınlar birbirine benziyor artık … Çocum yarın sabah bende don gömlek poz verip atıcam, bakalım nasıl bir hava yaratıcam sosyal medya ve evde. Dur bakayım, leopar desen mi seçsem donu, yoksa mickey mouse lu mu olsa boxer inek desenli olsa iyi olur sanırım
10 diyecektim ama evde güneş gözlüğü ile gezmiyor herhalde o ev modu resim için olmuş nsjjs o yüzden 3 puan kırdım duştan çıkmış güzel sjjs makyajsız gorunmeme adına gözlükler de galiba