Hazal Kaya’nın başrol olduğu Pere Palas’ta Gece Yarısı yapımının bu akşam galası var. Aynı anda Farah Zeynep Abdullah’ın başrol olduğu Bergen filminin galası var. İki stardan hangisi daha iyi olmuş? Tartışmasız Hazal bence 😍
İki gala iki star! Hazal Kaya mı yoksa Farah Zeynep Abdullah mı daha tarz olmuş?