Benim babam da hep ablam için en sevdiğim kızım der. İçim burkuluyor, boğazım düğümleniyor. Çok sebep aradım, babama en ufak bir saygısızlığım olmaz ama ablamla çok zıtlaşırlar. Ona rağmen gözlerimizin için baka baka en sevdiğim kızım diyor onun için. Sevmesin demiyorum ama bu ayrımı hissettirmesi çok üzüyor beni. Gizli gizli ağlarım, ruhu duymaz.
Olmamalı bence bunu ben de hep gördüm kardeşim erkek diye hep benden bir adım daha öndeydi ben her zaman bir adım daha geri deydim ona göre gerçi hala öyle