Buket Aydın: "Habeş maymunlarını seveceğinize kediyi, köpeği, kuşu sevin daha iyi" dedi! En çok kimi seviyorsunuz?

Buket Aydın: Habeş maymunlarını seveceğinize kediyi, köpeği, kuşu sevin daha iyi dedi! En çok kimi seviyorsunuz?
Buket Aydın, Sevgililer Günü paylaşmımıyla gündeme geldi. "Herkesin 14 Şubat Sevgililer Günü'nü kutluyorum. Gerekirse kuşu sevin, köpeği sevin, kediyi sevin. Karaktersiz habeş maymunlarını seveceğinize bunları sevin daha iyi" dedi. Buket Aydın'ın neden Habeş maymunlarına hakaret ettiği ise anlaşılamadı. Bu arada Hayvanseverler derneği, Buket Aydın'ın Habeş maymunlarına karaktersiz demesini kınadı.
https://www.ensonhaber.com/magazin/buket-aydinin-sevgililer-gunu-paylasimi-olay-oldu
https://www.ensonhaber.com/magazin/buket-aydin-habeş maymunlarına karaktersiz dedi
Buket Aydın: "Habeş maymunlarını seveceğinize kediyi, köpeği, kuşu sevin daha iyi" dedi! En çok kimi seviyorsunuz?
Cevapla