Şahane bir Sevgililer Günü hediyesi değil mi ya? 😂😂 Bıkmıştım her yerdeki romantik çift paylaşımlarından. Pucca can simidi gibi yetişti, eski kocasına çelenk göndermiş 🎉
Pucca, eski kocasına “Çok şükür iyi ki seni boşamışım” diye çelenk gönderdi! Gününüz şenlenmedi mi😂?
Gündemde kalabilmek için yapmayacakları şaklabanlık yok.
Eski eşi kişisel mahremiyet, özel hayatın gizliliği, toplumda alay konusu oluşturacak davranışlar nedeniyle pucca ya dava açsa hakkıdır. Nitekim kazanacağını da düşünüyorum.
Pucca bu çelenk ile eski eşini toplum nazarında yararsız faydasız geçimsiz birsi olarak lanse etmiştir.
Esli eşin toplun nazarında ve yakınları nazarında itibarı sarsılmıştır.
Empati yapın ve bu çelengin size geldiğini ve tüm türkiyenin azına sakız olduğunuzu düşünün.
Bunların aralarında ki iletişim şekline bayılıyorum.😄 Renkli insanlar bence, düşmanlık yerine hala eğlenebilmeleri çok güzel, ki arada çocukta var zaten, böyle olmaları daha sağlıklı.🤌
Komik bir hareket olmuş ama ben yapmazdım böyle bir şey. Kendisi benim hayatıma bakıp bakıp "ah ulan" derdi zaten. Böyle gereksiz şeylere gerek yok. 😃🌸
Erkek düşmanı, düşük zekalı karı. Kaç defa göz altına alındı hala akıllanmadı, şöyle esaslı bir feminazi karşıtı gardiyan yakalasa da, gôtüne jopu soksa şunun..
Nasıl reklam yaparım, dikkat çekerim dersi verse kayıt yaptıracak çok insan var bu kadına.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Boşandığına sevinen daha çok kocası olmuş gibi ama olsun dkdjkfjfjf boşanmasına rağmen hala aklı eski eşinde kalmış. Baya cringe. İki tarafı da tanımıyorum. Öyle görünüyor ki adam ucuz yırtmış