Ajda Pekkan'a ciddi anlamda hayranım. Tarzı, sesi büyüleyici. Kendine bakıyor sporunu bakımını ihmal etmiyor. Böyle bir Süperstar'ın Türkiye'de doğmuş olması bizim için oldukça avantaj. Abd, Kanada gibi ülkelerde doğmuş olsaydı dünya yıldızıydı.
Helal olsun, kendine dogru bakan bir kadin, birde genlerinde var demek, kim ne derse desin, sporla, yeme icme ile, estetikte olsa, makyajda olsa bu fizige, bu görüntüye 76 yasinda ulasmak, bir sanat eseri. Cogu para ve estetik diyor, ya sadece para ve estetik olsa, parasi olan estetik olan ayni görüntüde bir kadin daha bulsun göstersin
En büyük yatırım kendinize yaptığınız yatırımdır denir. 😃 Ne güzel işte. Bizim erkekler 40 yaşında kel ve göbekli olacağına şu kadını biraz örnek alıp eşi olmaya yarışsın 😂