Yani gerçekten dünyanın adaletsiz olduğunu bir kez daha bunları gördükçe anlıyorum, ve iyi ki de Allah ölümü yaratarak ilahi adaletini göstererek insanları eşit tutmasından dolayı rabbimi bir kez daha seviyorum, bugün insanları ekonomik kriz yaşarken doğalgaz elektrik faturası ve nice dertleri uğraşırken bunların hiçbiri derdiyok güzellik algısı adı altında nerede zengin adam var onun parasını yeme peşinde koşuyorlar.
İşte kimlere para veriyorlar. Ben çoğu zengin insanın parayı haketmedigini söylerdim buyrun bir örneği. İnsan önce içinde yaşadığı toplumun halini bir görmeli ülkesinin durumunu görmeli. şu an çok üzüldük keşke bu kız tüm dünyayı gezseydi diyorum inanılmaz önemli bir olay çünkü
Benim yatak, salon, mutfak sonra tekrar salon ve yatak arasında geçiyor. Şevval'in halinden sonra kendi halime üzülmemeye başladım, yazık kıyamam derdi büyük sonuçta...
Dalga geçer gibi... Millet pandemiyi evde dört duvar arasında geçirdi. Buna da Londra, Miami, İstanbul yetmemiş anlaşılan. Keşke bizde pandemiyi bu şekilde geçirebilseydik.
Bunu söyleyen bir insanın “ içinde yaşadığı toplumu zerre anlamayan, insanların hassasiyetlerini önemsemeyen, gösteriş meraklısı bir görgüsüz” olduğunu düşünüyorum
Korkanın çocuğu olmazmış derler. Pandemi çıktığı günden beri işime de gittim tatile de gittim. Sonuç: pandemi çıktığı zamandan beri hiç hastalığa yakalanmadım, hiç PCR testi yaptırmadım ihtiyaç olan bi durumla karşılaşmadım. Yakında bi yurtdışına gidicem o zaman PCR gerekecek sadece
He he yazık ben Türkiye'de 2 il dışında bir yere gitmedim bu vatandaşlarda 10 ülkeye değil 2 ülkeye gidiyormuş gerçekden çok vahim yakında depresyonada girer nasıl düşünceler ya
Şu miss turkey güzelleri neden hep zengin sınıfından olur sizce? Bence yarışma daha başlamadan kimin seçileceği belli. Soruya gelicek olursak bence kafa buluyor insanlarla canı sıkılmış biraz alay edeyim demiştir :)
Benim hayatım Ev, Dışarı da yürümek Yine ev.. Ben özgürce seyahat edemiyorum diyebilirim de buna ne oluyor londra miami İstanbul sanırım bunların dışında biryerlere gitmek istiyor gidemiyor da londrada miamide İstanbul'da pandemi yok mu? 😂 buralara gidiyorsa başka yerlerede gidebilir laf olsun hesabı bir haber
pandemi böyle işte ya kimse sallamıyor. sorsan isteniyor ki insanlar yer değiştirmesin. ama kendi hayatlarınıza bakın. herkesin bi bahanesi var. kendi hariç diğerleri yapsıncı zihniyet
Vah garibim 😞 ne kadar kötü ben de salon, yatak odası mutfak arasında geçiyor. Bizde derdimiz var sanıyoruz...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu kız lıseden arkadasım yanı sadece sınıf arkadasım o zmnlar baya cırkındı uzun zapzayıf ergen erkekler gıbıydı burnu kocamandı bı de sidik kokusu vardi garıp bı kızdı herkes ondan tiksinirdi nasıl oldu da bu kdr ünlendi hayret
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Daha ne olsun aç köpekler defolun lan biz ne yapalım bi mutfak bi odam bi mutfak bi odam başka hiçbir yer yok bu da miami İstanbul hâlâ şikayet ediyo
Uçakta maske takmaj zor gelmiştir... açıkçası salginda oraya buraya gitmeyi de istemiyorum.. miami sart degil de, Londra fena olmazdi.. simdi is ev avm arası çok özgürüm..
Soralım şevval ğanima suriye , ırak, Afganistan üçgeninde olmak varken neden miami İstanbul londra açıklasın bunu nerde adalet nerde hükumet! Asin bunu vurun kellesini 😅
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bende pandemi yüzünden Seyehat edemiyorum eskide salondan odama giderdi şimdi lavabo ve odam
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Şevval Şahin: "Pandemi yüzünden seyahat edemiyorum. Hayatım Londra-Miami-İstanbul arasında geçiyor" dedi. Sizin tatil durumları nasıl😅?