Çarpılmazsam eğer Nabilla daha iyi olmuş diyorum ben.
Kendall Jenner daha iyi
Nabilla Vergara
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Umarım Ahlak dışı Giyinenler güzel bi tecavüze uğrar da akılları başlarına gelir özgürlük özgürlük tamam özgürlük haktır ama edep dışı bu kadarı fazla açık giyinmenin sınırları olur Şimdikiler gerçekten cozuttu orasını burasını açan acana tecavüze uğrasin dedim yanlış anlaşılmasın böyle Ahlâksizlara dedim yoksa tabiki namuslu kızlara dokunulmaz asla
Cevap
76Cevap
Nabilla Vergara'nın pozu bir tık daha iyi. Ama ne Kendall ne Nabilla ikisi de makyaj ve estetik güzelleri. Şimdi linç yiyecem biliyom ama gerçek öyle bizim ülkemizde bunlardan daha taş hatunlar var 😁
Bunu ben yapsam deli gömleği giydirirler. Adaletin bu mu dünya
Göster göster doymadı bunlarda g. tleri buzlasın dicemde buzlamıyor demek evet haklısın yangın fazla demek😂
Alaturka tuvalette geleceğimi düşünüyorum.
Ben bunları beğenmedim, missBonun yanında hepsi sönük kalır.
Valla Kendall gel bana bi çak diyor, Nabilla ise acelemiz yok önce biraz farklı aktivitelerde bulunalım sonra zaten vuruşuruz diyor. Açıkçası karar veremedim..
🤨🧐🤔
nabilla bence iyi ve seksi aslında kendall çok iyi özellikle bikinisi çok iyi ama o ayağındakilerle boyunu kesmiş bir tuhaf olmuş diz altı olsaydı kesinlikle kendall derdim
Kendilerini tamamen teşhir ediyorlar, Kendall’da baya baya zayıfmış be
Kadınları obje gösteren bazı ünlüleri bu kadar öne çıkarmanız komik :D
İnsanlar üşümüyor mu ya 😒 dışarı çıkarken pantolonum altına tayt giyip çıkıyorum ve ona rağmen hep hasta oluyorum 😐
insanlarin ilgisini cekebilmek icin soyunmalari acinasi
bunlar yapınca ünlü oluyor benim bir poz var seneler öncesinde makara olsun diye kara delik açıp alete git gel yaptırmıştım sonra karın üstüne boşalmıştım o soğukta hızlı hızlı çekişler fenaydı:P
ne
@candlenotkendallll ne ne nesini anlamadın seneler önce yaptığım olayı anlattım
Nerden baksan kime baksan hissettirdiği haz değişmiyor.. O yüzden çok da önemli değil kimi tercih ettiğin.. İkisi de adrenalin yükseltiyor 😅
Kendal çok havalı duruyor 🔥
Namus kavramını belden yukarıya taşıyabildiğimiz gün, gelişeceğiz..
Böyle Kadınlar Soyununca ilğimi yitiriyorum basit geliyor.
Şu pozları başkası verse adı o r o s b u olur bunlar yapınca moda oluyor
Ne alaka bu karda öyle poz. Saçma sapan işler ikiside kötü
Benim tercihim Barbara bir gülüşü var karı eritir 🥰
Kendall ı sanki oraya dikip ayağına beton atmışlar gibi durmuyor mu ya 🤣🤣
Kendal betona gömülmüş gibi duruyor ikisinide beğenmedim ayrıca
Nabila nın pozu daha iyi artı kıyafet seçimide iyi olmuş.
Her ikiside yanıyor bunların🔥🔥🔥
Daha fazla yanmadan söndürmek lazım
Cevabim kendall di ayaklari gorene kadar ama nabilla daha iyi
Kendall çok zayıf değil mi bana mı öyle geliyor kupkuru tahta gibi 🤣
Ne yiyorlar bynlar kendilerini karın üstüne atıyorlar cıbıl 🤣🤣kendall daha iyi
Ananı avradını!!! Ben içlikle üşüyorum şunlara bak yahu
İkisi de kara gözlü e- hiçbiri diyorum
#Hükümdar
Poz olarak Nabilla ama Kendall daha cesaretli sanki bana göre
Bunlar üfümüyormu kanlarında antifirizmi var donmıyorlar
Normalde kendall derdim ama bu sefer iyi olmamış
Nabillanin pozu daha hoş
kendall daha seksi çıkmış ama poz saçma olmuş ve foto aşırı karanlık ondan alttaki foto daha iyi.
ilk fotoğrafı çeken de, çektiren de fotoğraf sanatının f'sini bilmiyor. açı yok, ışık yok, poz yok, düşük çözünürlük.
Kendall derdim normalde ama burada nabilla daha iyi nett
Kendallı normalde beğeniyorum ama bu fotoyu beğenemedim, nabilla vergaranın fotoğrafı daha güzel
Mayosu kapalı diye seçtim çünkü bikini biraz fazla açık.
Kendal iyice kudurmuus laa
bakarken buz kesildim ❄
İkisi de boş ve aptalca.
Poz + giysi = Nabilla
Kendall farklı bir dünya bence o
Kendall is always my favorite girl 💕💕
Onlara bakınca ben üşüdüm.
5 xper puanı daha ağır basıyor
Yanlışlıkla Kendall'ı seçtim
Nabilla daha seksi duruyor.
Bunlara bakarken battaniyenin altinda ben usudum
G string daha çekici olmuş
İçten yanmalı ahshdhh
Nabilla Vergara açık ara hemde
Petekleri var tabi üşümüyorlar😅😂
Soru mu şimdi bu A şıkkı😎
Nabilla daha dolgun beğendim
Kendall'ı tek geçerim
Nabilla daha iyiymiş kim ki bunlar manken mi?
Akşama mide ağrısından uyuyamaz bunlar
Ahmet ya 😂😂
Herşeyin bir bedeli vardır 😂
Görüşün alakasız diye kaldırılmasa bari 😅
Alakası yoksa bikini giyip karda gezsinler anlarlar beni 😂
Niye sen yaptın mı yoksa 😂😂
Yo :))
Bi düşündün sanki 😜😂
Onlar düşünsün ben yorgan altındayım 😎
Aferim akıllı çocuk 👏🏻
🙏🙏
Kendall abi nabilla kim
Neresi yangın hep görüyoruz zaten bikinililer
nabilla daha iyi olmuş
İçten yanmalı motor bunlar 😜
@GopÇocuğu burdayız aslanım 😜
Nabilla mermi gibi delip geçti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?