İndirimli hali bile 12 bin tl olan kazak hangi ünlümüze daha çok yakışmış?

Akın Akınözü’ne yakışmış.
Birkan Sokullu’ya yakışmış.
İkisine de çok yakışmış.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

satıcı zekası işte bu kazağı 100 liraya bi insana satamz ama 12000 liraya en az 2 kişiye aatmış.
asıl taktik bu. bişey çok çirkinse çok değerli gibi sürersen insanlar çirkinin değerli olduğuna inanır 😀😀😀 yeryüzünde bu kazağın yakışabileceği kimse yok sanırım 😀😀😀
Ben pazarlamacıyım ama senden öğrenecek çok seyim var para pul istemem bana iki gün özel ders ver yeter😂
Ne kadar iğrenç lan bu ben15 sene önce bıraktım böyle kazak giymeyi hangi mal o kadar para verir eminim bunlarda vermemiştir ama bunlardan görenler koşa almışlardır
Cevap
51Cevap
şu kazağa 12 bin verip giymeyi bırak bedava verseler bile giymem
Bir şık da ikisine de yakışmamış olmalıydı.
O nasıl bi tasarım, seksenlerin gömlek motifleri gibi karmaşık renk cümbüşü. Pahalı olunca olmuyor işte, rüküş yine rüküş.
Bizimla dıyılsın.
Bedava verseler satmak için Dolap'a koyardım. Sonra da kimse almayınca muhtemelen söker paspas örerdim
Yanlışlıkla ikisine de çok yakışmış seçeneğini işaretledim ama asıl cevabım ikisine de yakışmamış
Kazak güzel bohem tarz, severim. Lakin bu kazağa birkanın pozu gitmiş, akının pozu lüks kalmış bu kazağa etiket fiyatı gibi :)
Iğrenç bir kazak yapımı maviler bu kadar kötü olamazdı kim tasarladıysa tasarımlardan uzak dursun birde 12 bin tl pazarsa satamazsın 50 tl ye
Bunların tuzu kuru elbette. Adam olsalar o kazağı giyeceklerine o paraya 112 tane çocuğa kazak alıp giydirirler..
Bu kazağı Seçkin Özdemir e giydirselerdi seçenek falan kalmazdı ortada ✨ Ayrıca bu kazağın nesi 12 bin TL 😒😒😒
Allah tan da mi korkmamışlar 12.000 liraya kazak ikisine de yakışmamış o paraya kazak mi alinir yahu.
Hayatın gerçekleri işte. Asgari ücretle çalışan bir kesim ve bu parayı gazete kağıdı gibi gören insanlar.
Bunu giyenin kendine saygısı yoktur bunu giyen erkek vuruyordur.
Bu ne Eminönü pasajda satılan el işi halılara benziyor
Bu kazağı giymem için bana 12 bin vermeleri gerek😂
sırf marka pahalı diye giymişler herhalde çünkü çok çirkin bir kazak bu :/
Bence ikisinede yakışmış ama bunun fiyatı nedir ya Allah aşkına 🤭
Bu kazadan 12bin₺ verenin aklına şaşarım. Kazak güzel değil bence.
1980’lerin kilim desenli modası geri geliyor. Yakışmış ama ben bir kazağa bu kadar para verip almam
Bu ne soytarı kazağı gibi bide 12 bin tl asla vermezdim. Hiçbirine yakışmamış.
öleceksiniz şu boş işlerden. bi insan neden bunu merak eder ki :D ikisine de yakışmış
Biri salaş biri klasik gibi giymiş çok farklı tarzlar kıyaslamak doğru değil
Kim kimdir bilmiyorum ama kivircik sacli olana daha iyi gitmiş
diğerine bu tarz olmamış
nasıl la bunun aynısı bendede var hemde annanem 1990lar da örmüştü model aşırı benziyor :P
Bu ülkenin aslaha gelişmeyeceğini kanıtlayan basit ve güzel bir örnek olmuş.
Pazarda bedavaya dağıtsalar almam bu ne ikisine de yakışmamış
Yerde görsem kaldırıp atmam bile zevkinde bi yeri var bu nedir
Ne özelliği varmış ki zenginler para harcamak için yer arıyor
Birkan sokullu çöpten bulmusta giymiş gibi durmuş snamsmwmwmsma
Birkan Sokulluya çok yakışmış diğer beyde çok kötü duruyor.
Hangisi hangisi bilmiyorum ama uzun saçlıya yakışmış.
Biz kendimize daha bir bot alamıyoruz adamlar 12 k lık kazak giyiyor. Vay mk.
Ikisine de yakışmamış bu ne ya. Iğrenç bi de 12 bin tl bedava verseler almam
Birkan Sokullu yakışmış Han Derenoğluna ne giyse yakışır 😃
Birkan’a yakışmış. Yasarım olduğu için bu tip ürünler pahalı olabiliyor üstüne bir de kur farkını koy.
Bizim ped almaya bile paramiz yetmiyo millet 12 binlik kazak giyiyo püüaq
Tamamda 12 bin tl nedir Allah aşkına ortada karnı aç dışarıda kalmak zorunda kalan bi sürü insan varken bunların böyle gereksiz lüks yaşamaları benim zoruma gidiyor.
Birkan'a yakışmış Çünkü Akın akınözü'nü sevmiyorum bana itici ve kibirli geliyor
Akında annesi yarım kalan iplerden örmüş gibi durmuş. Birkanın karizmasına ise karizma katmış bu kazak.
12 bin tl degil 50 tl lik degeri yok benim gozumde ikisinede yakismamis cok igrenc ve paspal durmus uzerlerinde dokuluyor resmen kazak
Birkan Sokullu ne giyse yakışır, her türlü bir tık önde adam. Ama bu kazak yakışmamış. Bu kadar da dandik bir tasarım olamaz.
Nasıl bir zevk bu bedava verilse giymem kimseye de yakışmaz
Bu kazaga bu kadar para versem İçim acır ya. Gidin bir fakir fukara doyurun
Top kazagi la bu.. Bedava verseler giyilmez.
Üzgünüm ama hiç birine yakışmamış
İkisinede yakışmamış. Ama birkani sectim
İkisine de olmamış ya
İkisine de yakışmamış
Birkanla akın kıyaslanamaz bile 😀
Bence ikisinede yakışmamış...
İkisine de yakışmamış
Bana göre Akın a daha çok yakışmış
birkan aşkımı kimse ile karşılaştırmayın lütfen o kendine has yakışıklılığı ile kimseyle yarışamaz
D) İkisine de yakışmamış.
o para bana bikaç ay rahat yeter
Gözüm kanıyor şu an bakamıyorum🥲🥲
Akın Akınözü'nden nefret ederdim
ikisine de yakışmamış
İkisinede ayrı ayrı yakışmış
Bok gibi kazak şaka gibi.
Bedava verseler giymem
bi kazağa 12 bin tl vermekte ne bileyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?