Brezilya’nın en ünlü dergisinin açıkladığı listeye göre dünyanın en yakışıklı ve çekici erkekleri listesine 24. Sıradan giren tek Türk olan Kerem Bursin’i çekici buluyor musunuz
Dünyanın en çekici erkekleri listesindeki tek Türk ünlü olan Kerem Bursin’i beğeniyor musunuz?
Kimin listesi bu? Kerem Bürsin'i hiç beğenmiyorum. Normal bir tipi var ölüp bitiyorlar acayip yakışıklı diye. Bak Kıvanç Tatlıtuğ yakışıklı adam. Veya Tarkan çok yakışıklı adam. Ian Somerhalder yakışıklı adam ama Kerem Bürsin yakışıklı falan değil. Dümdüz bir tipi var. Tamam çirkin de değil ama yakışıklı kategorisinde de değil benim gözümde.
Yiğidi öldür hakkını yeme şimdi. Ses tonu ve konuşma stli abes kaçıyor bana göre. İyi adam görünüş olarak ama ondan daha iyi ünlüler de var brezilya neye göre seçmiş anlamadım
Türkiye'de bundan yakışıklı binlerce erkek var. Ünlü olsa da olmasa da bir şekilde tanışsam sevgilim/eşim olsun istemem tabi karakter hariç. Normal yakışıklı. Sadece ismini biliyorum yani bir nefretim yok yanlış anlamayın. Hiç dizilerini izlemedim ya da kişiliğini bilmiyorum ama woow yakışıklıymış denilmez gayet normal biri
Bence sonuna kadar haketmis👏🏼 Cogu kisi cok daha iyisi var demis bende burdan onlara ufak bir sey soylemek istiyorum cekicilik sadece yuzle, boyla ya da kasla asla alakasi yok insanin karakteri yani kisiligi cok daha onemli ve bu onu ister istemez cekici yapiyor zaten.
Abi Kıvanç Tatlıtuğ var bu kim ya bence Türkiye'de sadece iki tane yakışıklı adam var gerisi sadece karizma 1 kıvanç Tatlıtuğ 2 Çağatay Ulusoy gerisi boş ya
Kerem Bursin’i beğeniyorum ama ben bu listede Kıvanç Tatlıtuğ’u da görmek isterdim. Bence hem Türkiye hem de dünya standartlarının üzerinde biri. Hem karizmatik hem de sempati uyandırıyor. Kerem’i tebrik ederim.
Ya çok sığ bakıyorsunuz. Tek yakışıklılık değil çekicilik, tarz, cazibe, aura hatta vücut ve yüz hatlarına kadar değerlendiriliyor. Bence çekici bi adam. Süper denemez ama dergilere girer.
bayılıyorum. hemen reenkarnasyon olcak ve kız olmayı umcam yeni hayatımda. olmadı tekrar reenkarnasyon. kız olana kadar. kız olunca da siz biliyorsunuz onu. haşna fişna :d
Çekici de bulmuyorum yakışıklı da. Bence çirkin sayılabilecek bir adam. Kime göre neye göre oluşturuyorlar bu listeyi? Fanlari sayesinde o listede yer bulmuştur
Tabi en son Instagram da "kusura bakmayında hepiniz S*LAKSINIZ! I'm sorry S*LAKSINIZ" Diye insanlara hakaret etmesine rağmen nedense çok hoşgörülü saygılı ve yakışıklı olarak ön sıraya çıkıyor bu adam.
Merhaba konuyla alakası yok ama ben 24 yaşındayım tipimi ve sesimi beğenmiyorum kendimi çektiğim videoyu atsam nasıl olduğumu söyler misin objektif bir şekilde alıngan değilim eleştiriye açığım.
Iste ben de her esmer yakisikli degildir diyorum. Bok yok ama abartilacak bi tip degilsin sokaga cikinca 10 erkekten 8i senden daha iyi net. Kim oksadi egonu bu kadar. Insan kendini sever de icinde sever ortamlarda ben yakisikliyim havasi takininca igrenc oluyosunuz
@NonCuro kanka ben sana ne dedim bana övenler popomı kalkmıyorum öyle yakışıklıyım diye havalara girmiyorum Tekrar söylüyorum beni yakışıklı bulan çok ama napalım beğeniyorlar beğenmesinler mi
@Kırlariçindebikız o yakışıklı dediğin sokakta sakalsız erkek yakışıklı olmuyor maalesef Türkiye’de yakışıklı erkek az sen nerenle görüyorsun yazık vallahi Burak özçivit Türkiye’nin en yakışıklı ondan yakışıklı var mı söyle bakalım
Arkadaslar , salin abimizi birakin yaaa 😂😂😂 kendisi listenin 1. numarasinda olmaliydi bence de iste nasip 🤪 o degil de gercekten birak da insanlar ovsun seni gercekten asagilik kompleksin var igreniyorum boyle kendini oven insanlardan
Yok o zaten ponçiklik enerjisi zaten, pegasus olunca otomatikman boynuzlu oluyorsun ya, ponçik olunca enerji de otomatikman geliyor. Bebekyüzün bonusu... 😊
Ay hayir ya. Şu herifi beğenemedim. Hepsi bir yana kanım bile ısınamadım. Hani bazı çirkin insanlar vardır ama kanin ısınır seversin ya bunda oda yok. Hep sahte geliyor ya
@Fefc03 yoo serseri badboy değil gayet belasız düzgün hayat yaşayan biri. Burnu haricinde de cok yakisikli ve sempatik :D ben öyle tipleri seviyorum. Gözleri falan hosuma gidiyo. Don xhoni nin de gülüşü çok güzel. Ama o serseri
Eğer yakışıklıysa beğenir fakat genel açıdan bakarsak klasik türk erkeğiyse pek beğenebileceğini zannetmiyorum ama eğer rus kızları kısa boylu kıllı yakışıklı olmayan erkekleri seviyorlarsa o zmn beğenebilirler saygı duyarım zevk meselesi sonuçta