Mesela edis, çocuğa çirkin demiyorum ama adamda ne çene var ne kaş var ne burun var, ne saç var ama dünyanın en yakışıklı erkeği gibi beğeniliyor, Türkiye'deki erkeklerin en az %70'i edis'den yakışıklıdır, edis gibi biri ünlü olmasa sokakta yüzüne bakan olmazdı ama ünlü olunca neden bu kadar abartılıyor. Ben erkeğim diye mi böyle geliyor bu edis gerçekten yakışıklı eleman mı?Gözünüzü seviyim kıskanıyorsun demeyin, şu heriflerin tiplerini kıskanmak varken edisin yüzünü mü kıskanıcam.
Ünlü insanlar neden ünsüz insanlara göre çok abartılıyor?
Bunu söyleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi çünkü bu önyargıdan nefret ederim ama sanırım olay para 🤷🏻♀️ Ben edişi sokakta görsem ne tanırım ne bakarım 😂 aynı şekilde Ed Sheeran icin de geçerli adamda tip yok ama para var! Demekki bazı kadınlara cekici geliyor ( adamın sesi güzel gerçekten) Ama paralı diye beğenecek değilim kusura kalmasın
bu soruya benzer soru eski hesabımda sormuştum abartılmıcak ünlüleri abartıyolar yani ünlü olmak bişeyi değiştirmiyo sadece tanınıyolar hepsi o bu konuda o kadar haklısın ki ünlü olmadan önce onlarda bizler gibi sıradan insanlardı..
o konuda katılıyorum ama yorumlara bakınca bazı insanlar ilahlaştırıyorlar, yorum atanların çoğunun edis gibi sevgilisi olabilirdi bulunmaz hint kumaşı değil
Tabi olm orası öyle nedecen işte Türkiye’de herkesi abartıyoruz herkes gereksiz yere ünlü oluyor ennnnnnn basiti bir örnek vercem. Simge barankoglu kız Yılan korktunmu DİE saçma sapan cringe bi video çekti hayatı değişti çünkü abarttık beyaz showa bile çıktı a. yav kız bile dediki o video ne kadar kötü ya felan diyodu, tühaf bir ülkeyiz
Kim ilahlaştırıyor bilmem ama sesi güzel şarkıları da bana göre iyi istediğin kadar çirkin ve ya güzel ol yaptığın iş iyi ise insanlar tarafından anılırsın