Ya aşırı itici ve alaturka bir kadın o ayrı ama güzelliği konusunda kararsızım. Bazen bakıyorum hakikaten güzel kadın diyorum bazen bakıyorum yok be o kadar güzel değil diyorum. Bu iklemi tek ben mi yaşıyorum 😂ha kendisini hiç sevmem o ayrı zaten en sevilmeyen ünlülerin başında geliyor.burada hiç güzel değil mesela.
Fahriye Evcen güzel mi, değil mi benim gibi kararsız kalan var mı?
Daha güzelleri çok var bide Çok değişmemiş mi ya bir aşk tutulması filmine bakıyorum bir şu zamana tamam onca sene geçmiş elbette aynı kalınmaz ama çok değişmiş
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ordan baya fark var. Ordaki burnu çok garip dolgu yapmış belli. Çoğu yerinde dolgu, botoks dolu
Neden en sevilmeyen ünlüler arasında acaba 🤔 bir hatası bir skandalı yok ayrıca hiç itici değil normal biri. Giyim tarzı bana da demode geliyo güzellik olarak harika değil ya
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
İtici çünkü, bir de havalı tamam olaylara bulaşmıyor o konuda takdir ediyorum ama itici ve havalı bana hep alaturka geliyor
Yok kız, havalı olsa öyle mi giyinir kadın kaç seneden kalma demode kıyafetler giyiyor 😂biz bile öyle giymeyiz heralde. Fahriye’de şu var bazen konuşurken ciddi bir mesele anlatır gibi halka seslenir gibi konuşuyor bu da bazen itici geliyordur belki insanlara ama bazen de şapşal konuşuyor. Bir de diğer ünlülere göre pek herkesle samimi olmayan biri sanırım mesela diğer ünlüler birbirlerini hep tanıyor Fahriye biraz daha uzakta. Alaturka olduğu kesin, güzellik olarak öyle mükemmel değil bence ya zaten herkes bazen hoş olabilir Fahriye de bazen hoş ama genel olarak harika falan değil bence
Giyinmi zevksizlikten mütevazıliktan değil diziler de yaptığı kaprisler de biliniyor hatta yaşlı dilenci kadıni azarlamasi. genel olarak egolu ve sevimsiz
Zevksiz ama aldığı şeylerin fiyatları da ucuz genelde bence mütevazılıktan. Mesela Danla bilic Hande Erçel serenay Sarıkaya Duygu Özaslan falan giyime çok para harcıyor spora giderken giydikleri şeyler bile hep pahalı markalardan. Fahriye Meyveli yoğurt istedi gelmeyince kavga çıkardı gibi bir haber çıkmıştı o da haberin yalan olduğunu kanıtlayarak set ekibiyle hep beraber fotoğraf çektirmişti o yüzden dizi kaprisi haberlerine inanmıyorum. Dilenci olayıni bilmiyorum
Yani benim bildiğim ego kendini beğenmişliktir kendini sürekli övmektir hava atmaktır. Fahriye hiç egolu değil o kadar parası olmasina rağmen giyimde ucuz giyiniyor hava atmıyor etrafta dolaşmıyor kendini övmüyor ben burada ego göremiyorum. Fesat da değilim zorla egolu niye diyim kadına 😂 bana sevimsiz de gelmiyor normal bir kadın ilgimi de çekmiyor orası ayrı.