Cumhurbaşkanı Erdoğan Tarkan'ın Gül Döktüm Yollarına şarkısını seslendirmiş. Beğendiniz mi sesini, performansını?
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Reis var ol EksiK olma varlığın yeter sen olmasa idin bizim Ekonomimiz, Eğitim sistemimiz nice olurdu? hatta Dolar 9 tl bile olurdu reis. Başimizdan eksik etmesin bu millet seni, Teşekkürler. Her şey muazzam gidiyor, Almanya gitlikla, ABD, de Enflasyonla boğuşuyor, Japonya ise Ekonomisi Siralama'da global'de 58'inci sirada olduğu için sürekli bozuluyor ve sürekli swap yapiyor Japonya'da. Ama bizde durum öyle mi? Ekonomimiz uçuyor, şahlaniyor, Savaş gemimizi, Denızaltimizi, uçaklarimizi, tanklarimizi üretiyor, Füzeydm kafa atiyoruz yakinda Türkiye olarak tıpkı başka bir Gezegende TIP 1 medeniyeti seviyesine ulaşmiş Medeniyet gibi Bir ülke olup oturduğumuz yerden Dünyayi yönetiyoruz
Cevap
51Cevap
Reis yine farkını ortaya koymuş. Ecevitin veya başkasının tarkan şarkısı söylediğini gördünüz mü? Bu adamın kıymetini bilin. Böyle giderse edisle düet yapar. Buda amerikayı kıskançlıktan çatlatır.
Önce kitap simdi albüm sarkicilik falan yakında ressamlik yeteneklerini sergilediği bi klipte çeker tüm dünya çatlar bisey değil kıyamet bu adamın yeteneklerini kıskananların toplu olarak çatlaması sonucu gerçekleşecek diye korkuyorum 🤣🤣🤣🤣
bir yüzükle geldi. şimdi karının kolunca milyonluk çantalar. cocukları kendi serveti arttıkça arttı. keyfi yerinde. ben o şarkıyı ilk duyduğumda yani 90 lı yıllar gibi değil artık.
Çok iyiydi bence bu yetenek siyaset ile harcanmamalı kariyer değişikliği yapmasının ve hayallerinin peşinden koşmasının zamanı gelmiş :)))
Onlar secimi kazanabilmek icin daha ne degisik perfirmanslar gostetirler akliniz sasar kalir
Adam dassssak geciyoe artik hala da pesinden gidiyosunuz ne mal insanlar oldunuz ya
Hayatımda şu adamdan hoşlandığım bir davos olayı vardı bir de bunu beğendim nedense gülümsedim.
Vay be zaman nasil geçiyor.. sizi hatırladim, eski üyelerdensiniz 😊
2023 de sandıkta performans değerlendirmesini yapacaz merak etmesin
Keşke şarkı söylemek yerine ekonomi ile ilgilense biraz.
Tarkan yaninda halt yemis 😂😂 kulaklarımdan özür diliyorum..
Şimdi görünce seyrettim ama bir gariplik var, hiç enerjisi yok, her şey zoraki gibi.
Umrumda mı? Değil ama bir gariplik var hakkaten.
Ekonomi kötü olunca dikkati başka yerlere çekme çabaları öyle ya da böyle oy moy yok.
Reis keşke şarkıcı olsaydın da bizi bu hallere sokmasaydın
Dinlemedim. Dinlemeyi düşünmüyorum. Beni kimsenin Tarkandan soğutmaya hakkı yok! :)
topçu veya popçu olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum ☺️
Bu adamın kürsü de duruşu konuşması bakış açısı harika solcu iken sağcı olmama sebeb olan bir duruşu var. Adam gibi adam
Birilerine üzeniyor ama asla erişemeyecek, sonunda kaybedecek.
Ben ülke yönetemiyor zannediyordum meğer hicbirsey yapamıyormus
Seversin sevmezsin bilemem ama şu yaptığı çok sempatik bir hareket bence :D
Her şey yakışıyor ama ben en çok şiir okumasını beğeniyorum herkes okuyamaz
bilmiyorum dinlemedim, ben bu aralar şarkı söyleyemiyor ve dinleyemiyorum zaten. boyna kadar borç falan, onları nasıl toparlarım diye kara kara düşünmekten fırsat olmuyor
Herkesin başarılı olduğu bir dal vardır. Bazılarının başarılı olduğu hiç bir alan yoktur.
Şirinlik yapmasın geçti artık millet gerçek yüzünü görüyor
Bu adamın sesini duymaya dahi tahammülüm yok
Şu adamı burada da görmek zorunda mıyız her yerde ya
Gülü o döktü dikeni bize girdi
''Su döktüm yollarına'' şarkısına az kaldı
@Byn_Batuk sonra nasıl geçti habersiz.
@Byn_Batuk sonra Hadi şimdi inandır kendini yaşadığına Ben yurtdışına kaçtım
“Çay attım kafana” da olabilir:)
@NudistBuddha çayla simit gibiyiz, kafaya atar gideriz. sonunda hep bir gidiş var dikkat et :D
Her fani bir gün gidecek dimi:)
@NudistBuddha ben demokratik gidiş dedim. sen ahirete bağladın. :D bu ağır olmadı mı
Ben realist bir insanım, demokratik gidiş zor ancak ecel olur diye düşünüyorum
@NudistBuddha hhaha bilemiyorum.
@Byn_Batuk sorunun üstünden bildirim alma seçenğine tıkla 3 noktada var
Tamam sustum ben:)
Suriyeden şehit haberi var adamın yaptığına bak bsbw
Telif at Tarkan. 😂😂
Hiçbir şeyini beğenmem ben bu adamın
Başka bişey yaptığı yok zaten
Şarkıdan soğumamak için dinlemiyorum.
Keşke güleri ülkesine de dökdeydi
bu işler gül dökmekle olmuyor...
Iyi ki dinlememişim 🙏🙏
Siyasete dokunmasaniz ölürsünüz di mi
İnşallah teklif atar.
Teklif de olur da telif daha mantıklı.
Gel Beraber Zam Yapalım sjkfhsdj
Gül dökmüşkee yollarına
Tarkandan güzel söylemiş
Adam ne yaparsa yapsin seviyorum ya ❤
Bence çok şirin olmuş ☺️🥰
Yaaa gerçekten mi.. Dinleyeceğim ❤️
Bizde senin arkandan dokecez yakinda tayyip babaaa
Tüyler diken diken izledim
Ne yapacağını şaşırdı
onu da prompter 'dan okumuş bakışlardan belli
şu an oy için zenne gibi bile dans eder 😂😂😂
sahne çalışmalarını hızlandırsın..
Kusucammmmmmmmmmmmmm
Akp lilerin Cumhurbaşkanı bizim degil
Vay be hiç beklemezdim. 😂
Hep Tarkan söylesin...
Çok beğendim reis samimi bir insan
Vergi döktüm yollarına
Hapislerde ölsün
Yeni ve tek kariyeri olmasını temenni ediyorum.
cok iyi söylemis siyaseti birakip sarkici olmalı
Beğendim olucak olucak
Keşke futbolcu olarak kalsaydı 😖
Kendisinin futbolculuk hikayesi de yalan. Amatör branşlarda gezip o konuda da pek bir şey koyamamış ortaya. Fenerbahçe'de oynadı lafları falan külliyen palavra.
Üniversite okudu deniyor, okuduğu şey akademi, üniversite bünyesinde değil, yüksekokul sadece. Onu da 7 senede mi ne bitirmiş öyle iyi bir öğrenci değil.
Ki onun da diploması var mı yok mu belli değil.
Valla çok şey diyeceğim de bende kalsın toto kılının biri hemen eksilemiş bile bunlar ailesini böyle savunmaz
Bu millet onursuzdur, Erdoğan'ın ikbalden düştüğünü görmeden dönmezler, düşünce de en başta onlar sövecek.
Adamların donunu alsam elhamdulillah diyecekler vardır bir bildikleri diyecekler kanıtlı göster montaj diyorlar biri anamın üstünde yakalasam sorun anamdadır diyordu yüce yaradan kimseyi şeref yoksunu yapmasın
Adam uçtu zaten. Geçenlerde Almanya'da yemeye ekmek bulamıyorlar demeye getiriyordu.
😀😀😀 şeref yoksunu olmak böyle bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?