Güncellemeler
+1 yıl
ALLAH TEZ ZAMANDA K-POP SEVENLERE ERGEN DİYENLERE BEYİN DAĞITSIN AMİN
Güncellemeler
+1 yıl
BEN KALABALIK BİR AİLEDEN GELİYORUM SİZE İHTİYACIM YOK





Dün gece çok ağladım bir neverland olarak. Biasım Soojin. Onsuz tadı kalmayacağını düşünüyorum. #Soojingeridönsün
Neeeee! İyide zorbalık olayı gerçek değilmiş ki bence ayrılışının altında başka sebep var.
Cevap
1Cevap
Cok sacmaydi ya neverland degilim ama bayagi uzuldum (hesap ironi icin bu arada korkma)
Kim ayrıldı
Soojin adlı üye
Bu salakları takip eden var mı?
Ne olmuş ki
mal olduğu için.
Zorbalık olayı yalan bu arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar