Kız resmen fenalaşmış çocuğu görünce baksanıza üzüldüm ama güldüm de :D Ben muhtemelen Tom Hardy'i görsem bi bayılır ayılırdım ya. Sizin çok beğendiğiniz bir ünlü var mıı?
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Aslında bir nevide böyle bir sorunun sorulmasını bekliyordum Diyebilirim.
Hamza Yazıcı var ve birde Toygan Avanoğlu

Ben hayatıma nasıl yön veririm mesleğimde nasıl kendimi geliştiririm diye kafa patlatıyorum çalışma odamda, sabah iş akşam evde çalışma, millet işsiz gibi nelerle uğraşıyor, ülkenin IQ seviyesinin sebebini çok araştırmamak lazım bariz ortada. Allah akıl fikir versin.
Çok saçma. Hiçbir ünlüyü görünce heyecanlanmam. Ergenlik zamanlarımda setlere figüranlık yapmaya gittigimde bile hiçbir oyuncu ilgimi çekmiyordu. Onlar kim ki heyecanlaniyim? Hani zekasıyla buluş bulmuş vs zeki bir bilim adamı falan olsa belki..
Sadece zeka seviyesi düşük bireyler bu tarz durumlar yaşayabilir. Hepimiz insanız. Kimse kimseden üstün değil. Hayran olmak da niye? Seni bir daha görmeyecek görse tanımayacak biri için neden kendini konserlerde, imza kuyruklarında hırpalıyorsun eey insan?
Cevap
136Cevap
kimseyi görünce fenalaşmam ünlülerden
Hideo Kojima ve Akira Yamaoka muhtelemen.
Aynen öyle. Adam muhteşem birisi ya.
Neden fenalaşayım ki..
Bu güne kadar bir çok ünlüyle karşılaştım..
Hatta bir defasında talep etmediğim halde Atilla taş bana resim çekinelim mi dedi, bende olur dedim ve paparazzi ekibi de resmimizi çekti 😂😂
Çok tanınan bir ünlünün sektörel danışmanlığını yaptım, ayrıca kuzenim de dizi oyuncusu ve tanınan bir isim..
Hayran olunur sevilir de fenalaşmak ne ya? Ünlüleri bu kadar ilahlaştırmayın Allah aşkına. Beğenirsin görürsün heyecanlanırsın fotoğraf çekilir imzasını alırsın tamam yani. Fenalaşmak neymiş. Sonuçta o da insan.
Bana kalirsa bu sevgi degil insani gozunde cok fazla büyütme kız ileride bu yaptığına çok pişman olacak ve utanacak büyük bir ihtimal ben kimseyi görünce fenalasmam çok sevdiğim biriyse heyecan yaparim en fazla ergenken tabi ama bu kadarda olmaz ;))
Aytaç şaşmaz garip garip izliyor 😂
Komik bir durum, ben nereye düştüm ya diyordur içinden.
Gördüğümde heyecan yapacağım ünlüler var "Johnny Depp ve Enrique Iglesias" böyle bir tepki vermezdim ama. 😄
Yok valla nil karaibrahimgili gördüm Buray ı gördüm 170 falan yani uzun değilmiş sonda sen çal kapımıdaki turuncu saçlı kadını gördüm baya kısa boyu 150 falan galiba şaşırdım onun dışında bi heyecan yok bende
Bu kadar basit bir insan olamam, kimse kusuruma bakmasın. NFL de oynayan amerikan football oyuncularıyla tanışmama rağmen hem de. Onlar da normal insan işte. Abartmaya lüzumu yok.
esra bilgiç veya braveheart klibindeki en sağdaki kız ya da durun durun biri daha var ünlü değil ama gördüğümse cidden kalp krizi geçircek gibi oluyorum
Taron Egerton kuyunca aklıma gelen bu oldu birde Leonardo dicaprio ha bide Tom Hardy aklıma bunlar geldi fenalaşmam ama kalbim çarmaktan yerine çıkabilir.
Onlar fenalaşsinlar hayranlarını görünce.
Bize bir faydaları yoktur ne yaparsalar kendilerine.
İstediğim ünlüyü görsem şaşırırım ama görmeyeceğim için şaşırmayacağım.
Ben gerizekalimiyim bir ünlüyü gördüm diye çıldırın ya da bayılim. Birde niye bir ünlüyü tanrımis gibi davranım. Tabi boş insanlarsiniz ya geri zekalılar hastane sizin yüzünüzden yoğun
Cok eski video ama niye bu kadar kotu olmus anlayamadim ne var bu denli heyecanlanacak. Ben Yigit Ozsener'i gorsem bi elim ayagina dolasir herhalde ama fenalasacak boyuta gelecegimi sanmam
Fenalaşarak kadar hayranlığın yok ünlülere onlarda bizim gibi insan ama çok mutlu olurdum kurtuluş kuş gökberk demirci ve hollywood yıldızlarıni görmek beni mutlu ederdi ama bayilmazdim
Asagiya fotografini ekledigim adami gorsem fenalasirim
Kız bayılırken oğlan o yeah evwt yaqışıklıyım whaa diye bakıyor çıldırıcam sllddömw yazık ya 🥺
Bence cok üzülecek bişey benim gibi bir insanın yanında böyle davranışlar sonuçta oda senin benim gibi insan
Hiç bir ünlü böyle fenalaşmama sebep olamaz. Bir kaç tane gördüm normal insanmışçasına yanından geçip gittim. Nihayetinde etten kemikten insan.
ajdarı gõrûrsem kesinlikle fenalaşırım hesap sorarim bir konser icin bu kadar para istemek nedir derim çikita muzzz
Bunlarda bizim gibi et 🥩 parçasından ibaret değil bilgin herhangi bir Allah ın kulları niye bu kadar abartılıyor anlamış değilim
Ne salak bi kız ya izlerken utandım 😅 Bi kere Kızılay’da Ezhel’le karşılaşıp heyecanlı heyecanlı Merhaba demiştim yüzüme bakmadan gitti o günden beri küstüm sektöre 😂 Ama Tan olursa başka ❤️
Beğendiğim ünlü isimler var ama kimsenin bu kadar delice hayranı olmadım. Yanımdan Brad Pitt geçse rahatsız etmem.
Nickindeki sahsin delice hayraniyim
Yazmasan da anlaşılıyor 🙂
Aaaaa cidden fenalaşıyor. Ay ne bileyim Brad Pitt'i görsem febalaşmazdım da anın tadını çıkarırdım herhalde 😁
Ünlü görünce tanımıyorum bile. bu kadar ciddiye alınacak biri değiller benim için.
Bu adamın çok abartılacak bi tipi olduğunu sanmıyorum.
Hiçbir ünlü için fenalaşmam ayılıp bayılmam aw saçmalık rezillik cabası
Hahah uzun bir süre sonra ilk defa erkek görünce ben djdjd
Ünlü beni görünce fenalasmayacagina göre, ben de hiçbir unluyu görünce fenalasmiycam.
Irmak Arıcı'yı görsem fenalaşırım. Çünkü, LAMA gibi tükrük atıyor.
Hergün aynada kendimi görünce fenalaşıyorum sonra şükür namazı kılıyorum
Öyle birşey söz konusu olamaz da, şahsen bir ergenin beni görünce fenalaştığı bir ünlü olmak istemezdim.. Yazık kariyerime, diş macunu reklamı gibi..
O beni görünce fenalaşsın mk 🥳 sjaja
Zaten hiç birisini sevmiyorum, onlarda beni sevmiyorlar zaten 🥳🤝
bende görüntülere baktım bende simdi hastanedeyim. cok feci yakısıklı arkadas. beni bile etkiledi o derece
Ahahahasdgsgsg
Bülent ersoy'u görünce fenalaşırdım büyük ihtimal, fakat korkudan.. Bazı yaptığı makyajlar var tüyleri diken diken ediyor. 😅
Yazları çok otellerde garsonluk yapardım çok ünlü gördüm ama fenalaşmayı bırak aslında sıradan insanlar olduğunu farkettim büyütülecek bişi yok yani.
0 kimleri gördün mesela
@BenCansuuu Çağla Şikel , Emre Altuğ, ırmak Ünal, Rafet elroman, şarkıcı Zara hatta “küçük ağa” dizi çekilmişti otelde Zeki Alasya ve o dizideki oyuncular isimleri bilimiyorum yine aynı otelde “çilek kokusu” dizisi çekilmişti ordaki oyuncular çok fırsatım oldu ama hiçbiriyle foto çekinmedim hatta fotoğraf çekinmek isteyenlerden sıkılmışlardı insanlar rahat rahat tatil yapamıyorlardı hepsiylede sohbetim oldu doğal olarak ama diğer insanlardan farklı bi tavır takınmadım hiçbirine. Hayta farklı davranmayınca bu durum daha çok hoşuna gidiyordu onların rahat hissediyorlardı kendilerini.
Hmmm iyiymiş
Roman reigns hayranıyım. Sadece onun hayranıyım daha doğrusu seviyorum kendilerini belki görsem bende titrerim ama fenalaşmam o kadar da değil :)
bu video çooooooooooooooooook eski aslında neden şimdi gündeme geldi ki :) neyse ben gaho"yu görsem heyecandan bayılırdım net :)
Kızlar abartiyor bu tarz hayranliklari hiç inanmam gerçekten fenalastgna rol yapmıştır çok kolay kızlar için ağlama gülme bayılma gibi roller
Barış Mançoyu görsem hortladığı için korkar bayılırım bunun dışında çok canlı ünlü gördüm bayılamadım😃😃
Bunun nesine fenalaşmış anlamadım. O an tansiyonu düştü muhtemelen. Fenalaşmam ama bi Metin Akdülger selamı hoş durabilir.
Bence sacmalıktan başka birşey değil bir ünlüyü görüpte kendinden geçmek abartıdan başka birşey değil benim nezdimde
Erkeklere sormak gerek ne hissederlerdi böyle durumda. Adam yıllık egosunu tavan yapmıştır. 1 yıl yeter.
Tip desen tip yok, oyunculuk desen oyunculuk yok. Neyine fenalaşmış?
Yazık ya şu hale bak.. Bu ülkenin gençlerinden hiç ümidim yok.
En fazla 15 ne genci 😅
Hayranı olduğum kişileri değil sevmediğim kişileri görünce fenalaşabilirim 😁
Ben rahmetli Mustafa Kemal Atatürk olmak görürsem herhalde bayılırdım.
🤣 aytaç denilen de ne diye sırıtıyor olm teselli etsenee
sakinn ol desene 😁 böyle hayrana böyle sözde ünlü işte.
Kafayi kırmış bu kız niye fenalasyimki onlarda benim gibi insan
Kimse için fenalaşmam onlarda benim gibi insan netice de
Bizim turkler bi anormalya en ufak bi futbolcuda olsa akin ediyolar normalbinsan bunlar ayilip bayilanlar ergen cocuk onemsememek lazim
Hiç bir ünlüyü görünce fenalaşmam o beni görünce fenalaşsın banane
İstiklalde veya cihangirde yururken unlu birini goruyorum takmıyorum bile. Hic kimse umrumda olmaz
Amma da abartmış ya. Öyle ayılıp, bayılacağım ünlü yok.
Hiç kimseyi görünce fenalaşmam. Sıradan insanlar sonuçta benim hiçbir şeyim değil.
Ünlüler benim gözlerimi görse kıskanır lens takar !
Allah akıl fikir versin, adam gibi inanmazsanız adam olana inanmaya başlarsınız.
O kadar utanç verici ki sonuna kadar izleyemedim... kimseye fenalasmam
Millet iyice kafayı yedi. Umarım ilerde bir kızım olursa bu kadar mal olmaz
Hiçbir ünlü için fenalaşmam ama Matthew Perry'nin 20'li - 30lu yaşlardaki halini görsem kesinlikle sevişmek isterdim nettt
neden Matthew Perry :) farklı bir seçim olmuş :)
@Hayatnediyorsun sempatik çünkü
hımmm güzel tercih sempatiklik ama bunun dışında seni çeken ne oldu illaki farklı etmenler de vardır diye düşünüyorum yaş kaçtı tam olarak şu an
26 yaşına gelmişsin hala ergen kızlar gibi ünlü görünce bayılacaksan işin zor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?