Güzel oyuncu yangın felaketiyle ilgili bir paylaşım yaptı. 'Yanan bölgelerde otel yapılırsa gitmeyeceğim' dedi. Takipçilerinden büyük tepki toplayan Burcu Biricik'in yorumuna ne diyorsunuz?
Burcu Biricik yanan yerler otel yapılacak dedi takipçileri affetmedi! Ne düşünüyorsunuz?
Kesin daha öncekilere gitmiştir nerden biliyor. Sanki gittikleri oteller nasıl yapılmış önceden her yer yeşillikti otel mi vardı komik valla o dağlar aynı ahanda böyle doldu ve tıpış tıpış gittiler yine zenginler gider ötele kim gidecek fakirin gidecek hali yok şu sanatçılar çok boş yapıyor
Çok saçma bir düşünce ya katılmıyorum devleti sevmiyor olabilirsin ama ufacık bir beyni olan da kendi yaşadığı ülkenin ormanlarını içindeki hayvanları otel için yakmaz ben nasıl böyle şeyler düşünüyorlar kendi saçma düşüncelerine de inanıyorlar inandırıyorlar anlamıyorum gerçekten
Kanka bu lafı iktidar için diyorlar oraya istese bile chp dökemez çünkü izini sadece iktidar çıkarabilir millet iktidara otel dikme diyor yoksa en başında Kemal Kılıçdaroğlu oraya otel dikecek kişi önce beni ciğnemeli dedi sen olayı çok yanlış anlamışsın
Kanald izlerim ya da interneti okurum bu ülkede iktidarin izni olmadan yaparak kesemezsin ormanda konunun chp ile alakası yok iktidar yaptırdı o ağaçları iktidar katletti biraz arastirirsaniz öğrenirsiniz ayrıca yüzlerce değil binlerce ağacı katlettiler
İstanbul'da ağaç azalma oranına bak her sene ne kadar azalmış ve hangi parti varmış belediyede ona da bak Erdoğan ın açığı ortaya çıktıkca chp nin açığını kovaliyorsunuz bu kadar fanatik olmayın
Ağzımı bozmamaya çalışıyorum ama sert yorum istiyorsunuz ülkeyi yiyen baban Erdoğan ve kazdaglarini iktidar kesince durumu kabul etmek yerine chp nin kestiği ağaç bulmaya calisiyorsunuz kabul edin chp kötü akp daha da kötü
Ne kadar beynini s*ktiğimin malı var bu sitede ya. İnsanlar ne dese yaranamıyor mk. Her boku siz biliyosunuz zaten. Sussa umursamaz, konuşsa pirimci oluyorlar. Bu kadar malı nasıl bir siteye toplamışlar mk. Beyninize s*kayım sizin
Haklı mı haksız mı bilmem ama otel yapılmayacak denen yere Titanic Hotel yapıldı hatırlıyorsanız
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Niye tepki göstermişler anlamadım. Şu an yanan yerlerden bazıları Mart Nisan ayında sahibinden. com’a ilan vermiş. Çok yakında imara açılacak başlığı altında. Demek ki planlı.