Cidden kadın oyuncular içinde görsel olarak en beğenilmeyen kadın sanırım, Mesela Hande Erçel'i de beğenmeyen olsa da çoğunluk çok beğeniyor Fahriye Evcen de aynı şekilde baya beğenilen biri. Ama yazık neslihan'a hep çirkin diyorlar yorumlar da kimle anket yapsak kaybediyor sadece oyunculuğu beğeniliyor görsel olarak bu kadını beğenen görmedim.
Neslihan Atagül neden bu kadar beğenilmiyor ya, nesi çirkin?
Vallahi bende sevemedim bu kızı, oynadığı dizlerde çok itici geliyordu, yapmacık gibi. Diğer oyuncular o anı yasatiyo insana ama bunun rol yaptığını anlıyorsun..
Guzel kadin be ya sadece goz alti torbalari yuzunden begenmiyolar herhalde
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben beğenmiyorum güzel gelmiyor bana, çirkin de demıyorum renkli gözü birşey sananlara göre Neslihan prenses, gözü renklı olmasa belki başrol de verılmezdi. Oyunculugu da çok donuktu Fatih Harbiye’de, kara sevdada da sürekli ağlıyordu iyi oyunculuk sürekli ağlamak demek degil, Deniz Çakır Gökçe Bahadır Binnur Kaya Demet Evgar iyi oyuncular, Neslihan her açıdan oldukça abartiliyo hande Erçel ile Fahriye de eh azıcık güzel gelıyor bazen o da cok nadir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Başka ülkelerde beğenilmiyor genelde çünkü öyle kızlar çok diğer ülkelerde ama Hande kaş göz rengi diğer ülkelerde nadir bu yüzden beğeniliyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayir çok beğenen var zaten olmasa takipçi sayısı öyle olmazdı
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Beğenenler var da ama diğerleri kadar beğenilmiyor
Yani Hande Erçel ve Fahriye Evcen estetikli Melisa yi bende beğeniyorum ama asla Ülke güzeli diyemem çünkü bir arkadaşım ondan çok daha güzel. Teni Bem beyaz cam gibi, dudakları dolgun iri iri, gözleri badem ve bal rengin de öyle güzel ki anlatamam