"Arı olsaydım erkeğin konmasını isterdim" diyen Merve Boluğur gibi siz de ilk adımı karşıdan mı beklersiniz?

Ben bu kadını bir ara seviyordum ama ne zaman konuşsa saçma sapan şeyler söyleyip duruyor. Bu sefer şey demiş: "Kendimi bir arı gibi düşünürsem erkeğin konmasını, erkeğin bulmasını istiyorum" dedi. Fiziğinden çok memnun olduğunu da söyleyen oyuncu, "Popo kıvrımlarımı önemsiyorum. Hafif de kaslı bir görüntü. Fena değil" diyerek herkesi şaşırtmış :D
Arı olsaydım erkeğin konmasını isterdim diyen Merve Boluğur gibi siz de ilk adımı karşıdan mı beklersiniz?
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ilk adımı hep karşı taraftan mı beklersiniz?
"Arı olsaydım erkeğin konmasını isterdim" diyen Merve Boluğur gibi siz de ilk adımı karşıdan mı beklersiniz?
Cevapla