Neden herkes Şeyma Subaşına ahlaksız diyor?

Gizli Üye
Neden herkes Şeyma Subaşına ahlaksız diyor?
Arkadaşlar kadının Acun’dan önceki hayatına falan baktım kadının gayet kendi mesleği varmış mankenlik ve tasarımcılık yapıyormuş. Sırf zengin biri ile evlendi diye mi herkes nefret ediyor bu kadından?
Şimdi mesela her gün başka sevgilisi ile yatıyor falan diyorlar ama gene baktım ilk evliliği Acun ve boşandıktan sonra bir tane sevgili yapmış kadın şimdi de o sevgilisi ile evleniyor.

Bu gayet normal değil mi?

Sırf hayatındaki insanlar zengin diye mi nefret ediyor herkes bu kadından? Ne suçu var? Şu anda bile kendi mesleği var influencer ve dünyanın parasını kazanıyor. Kendi markası falan var.
Ülkede binlerce ev hanımı var hepsi kocasının parası ile yaşıyor ama hepsi ahlaklı sayılıyor. Bunun ekstra olarak yaptığı ahlaksızca bir şey de yok ortada başka insanlara zaten bir zararı yok. Ha ikinci evliliğini yapacak diye ahlaksız diyorsanız asıl ahlaksızın Acun olması gerekmez mi? Sonuçta o daha fazla evlilik ve sevgili yaptı.

Sevmeyeni çok siz de onlardan biriyseniz neden sevmediğinizi söyler misiniz valla ben anlam veremedim.
Neden herkes Şeyma Subaşına ahlaksız diyor?
3
6
Görüşünü yaz