Yeşim Salkım kendi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda doğum gününün 2. defa pandemiye denk gelmesine sitem etti.
İyiki doğdum o zaman yuppi niye seviniyorsam anasını satayım pandemi de 2. Doğumgünüm dilerim 20. Olmaz salın bizi artık #12nisan— Yesim Salkım (@yesimsalkim) April 12, 2021
İyi ki doğdun Yeşim Salkım! 🥳 🥰
KizlarSoruyor'da En Dobra Ünlü seçilen Yeşim Salkım'a siz doğum günü için ne söylemek istersiniz? 💖 Yeşim Salkım
Bugün Yeşim Salkım'ın doğum günü! Ünlü şarkıcıya KS aracılığıyla ne söylemek istersiniz?
Geç kaldım sanırım 🙂 Yeşim Hanım'ın doğum günü kutlu olsun. Sağlıklı, huzurlu yaşlar diliyorum kendisine ve Yeşim Hanım'ın sesi çok güzel, özellikle de şu şarkıyı çok güzel okuyor.
Merhaba admin hanım. Ne güzel ve gerekli bir soru sormuşsunuz öyle. Şahsen çok taktir ettim. Yeşil hanımla ilgili söyleceğim çok bir şey yok. Sadece müsaitse kendisiyle bir çay içmek isterim tanışma amaçlı. Niyetim ciddi bu arada. Eğer bunu yeşil hanıma iletirseniz büyük sevaba girersiniz. Teşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Tanımam etmem kendisini, banane.
Bence boşa sitem etmesin gadası. Sağlıklı ve rahat bir hayatı olduğu için Allah'a şükür etsin.
Geç kaldım sanırım 🙂 Yeşim Hanım'ın doğum günü kutlu olsun. Sağlıklı, huzurlu yaşlar diliyorum kendisine ve Yeşim Hanım'ın sesi çok güzel, özellikle de şu şarkıyı çok güzel okuyor.
https://youtu.be/ZjtMvMj3avsSesi gibi bir ömrü olsun Yeşim Hanım'ın.. Sesi gibi temiz, billur, güzel bir ömür diliyorum kendisine
Merhaba admin hanım. Ne güzel ve gerekli bir soru sormuşsunuz öyle. Şahsen çok taktir ettim. Yeşil hanımla ilgili söyleceğim çok bir şey yok. Sadece müsaitse kendisiyle bir çay içmek isterim tanışma amaçlı. Niyetim ciddi bu arada. Eğer bunu yeşil hanıma iletirseniz büyük sevaba girersiniz.
Teşekkürler
O benimkini KS aracılığıyla kutluyor mu bana ne küstüm ben ona🥺🥺🥺
Hayırlı yaşlar dilerim. Her ne kadar sanatı ve kişiliği bana hitap etmese de Allah uzun ömürler versin.
Ya bir gidin, corona olmadığına şükretsin, iki gündür ateşten halsiz bitkin yatıyorum
İyi misin yeni gördüm sağlığın nasıl
O zaman tüm Türkiye olarak biz de sitem etmeliyiz tek sorun pandemiye gelen doğum günü :D
Biraz daha az saldirsin millete biz oyunculugunu falan daha cok gormek istiyoruz kavgalarini degil
Ne yapıcak doğum günü vesilesi ile yeni zengin kocamı bulacak salkım hanımın taneleri.
Kendini Hakan Uzanın eşi olduğu dönemde Bir şey zannederdi...
Ulan benim doğum günümde bile kimse bişey demiyor ben buna bişey dcekmisim çokta skmde
Doğum günün kutlu olsun Yeşim ablacım.
Bu arada o dişlerini yaptır gözünü seveyim 😀
Ay git be kadin, adini bile duymak iatemedigim insanlarin basinda geliyor. Bana uzak olsun
Koronanin kusuruna bakmasın etmiş bı cahillik affetsin
Bir daha karşıma çıkmasın diye yorum atıyorum iyi akşamlar.
Shdhsmjdbdksks
Yeşim Salkım siteye ne kadar para vermiş bunun için
Benim doğum günümü kutlamayan birinin niye doğum gününü kutlayayım ki😀
Motor kuryelerini boşamadım ben diyen kadın değil mi bu? Bir şey söylemek istemiyorum, Cem Uzan zaten duygularıma tercüman olmuş geçmişte 😊
Niye doğdun Yeşiiimmm niye doğdun Yeşiiiimmm niye doğdun niye doğdun niye doğdun Yeşiiiiimmm
Kendisini zerre sevmem nedense
Ben yeşim salkımdan da kusursuz biçimde nefret ediyorum nefffreeeeett.
kimisi pandemi işsiz aç kaldım diye üzülür.. kimisi pandemi oldu diye doğum günü partisi yapamadim diye üzülür.. dünya hayatı işte.. bye
Olgun hali gencliginden cok daha guzel. Ve 90 larin efsanelerinden biri oldugu icin cok sansli.
Benim. dogum günümde o bana bir şey söyledimi ki şimdi ben ona söyliyeyim, umurumda bile değil
yeşim salkimla hicbir munasebetim yok
bana ne yapmış ki ben onun doğum gününü kutlayayim
kendine gel be yeşmo kendini yedin bitirdin gülüm değmez
Kendisini hiccc sevmiyorum... Söyleyeceklerim bundan ibaret.
E zamanı geldi artık yat şu döşeğe
Azrail işini tamamlasın
kraltv de klibine çekmişliğim var yaşlanınca ben bakıcam yeşim hanıma
selamın aliküm yeşim hanım Allahın rahmeti ve bereketi üstünüze olsun
o kim tanımıyorum duymadım.
Mutlu yillar kaliteli kadin🥰💕
Kaliteli mi
Doğum gününü kutlarım
Mutlu yıllar dilerim.
Bu siteyi kullanıyor mu ki
Doğum günün kutlu olsun😂
Diyeceğim birşey olmazdı
Dogum günün kutlu olsun çiçeğim
Doğum günü kutlu olsun 🎂🍰🍷
Ben tanımıyorsam ünlü değildir.
Bana ne , o benim doğum günümü kutluyor mu?
Aman da aman. İyiki de doğmuş.
Olabilir , herkesin birgün doğumgünün
Mutlu yıllar tanımadığım ünlü kişilik.
Bizler de senin yanındayız nice mutlu yıllara 🎂
Hala çok güzelsin, söylemeye devam et
Hiç sevmediğim birisidir kendisi
severim yeşim salkımı mutlu seneler
Ne söylesem hicbirini kaale almaz..
Zorundamıyız
Bana ne amnk yeşim salkimin doğum gününden
Bu kim mk
Dgko
bir yıl daha yaşlandın nihaaha
O kim ya
Hiçbir şey
Seni tanimiyorum derdim
İlgilenmiyorum
Banane