Bence Dua Lipa'yı bir kesim aşırı abartıyor. Ve bence kendisi normal bir insan. Güzel olduğunu düşünmüyorum. TR sokaklarında dua lipaya benzeyen çok kadın var. Yine kendi düşüncem Burak Özçivit söylendiği kadar yakışıklı biri değil bence.
Zevkler ve renkler tartışılmaz meselesine geliyoruz yine. Zevk meselesine gelince şahsen ben Alessandra Ambrossio'yu bile güzel bulmayan biriyim. 😅 Sizin görüşleriniz neler?
Oyunculukta veya da müzisyenlikte sanat sanattır bir alanda insanların iyi olması yetmiyormuş gibi bizim insanımız o kişiyi başının üstüne koyma ve yersiz konularda üstüne katmaya bayılıyorlar.
Bu biraz daha ileri bir boyutu. Haklı olabilirsiniz ama sadece kişisel estetik algınıza göre "şu kişi bence o kadar da güzel değil" demenizi bekledim. Buraya dalarsak işin içinden çıkamayız. 😅
Türkler den Fahriye Evcen, Hande Erçel, Demet Özdemir, Neslihan Atagül. Yabancılar dan, Kendall Jenner, Scarlett Johansson, Adriana Lima, Barbara Palvin. Bu saydığım kadınları aşırı abartıyorlar hepsi vasat bana göre.
Teşekkürler, özellikle saydığım yabancı isimlere tapan çok ama beğenmiyorum yani ne yapayım 😅 çirkin demiyorum onlara ama hoşuma gitmiyorlar tabi sadece burda söylüyorum mahalle baskısı var toplumda söylesem su Yabancı isimleri begenmediğimi linç yerim 😔
Ne alaka mi? Herhangi bir sayfa da şu isimler den birine güzel değil diyen herkes linç yemiştir yorumları okusan hayret edersin hakaret eden bile var güzellik göreceli ama bunu bizim toplum anlamıyor anlamak istemiyor 😔
Hahaha bence bu pek de ciddiye alınıp, takılacak, tartışılacak bir konu değil. Birini beğenmiyorsun diye birinin seni kötü görmesi çok garip. Bu da bir fanatizm örneği.
Burak özçivit mi abartılıyor Sen kendi tipine bakmadın sanırım Onunla kendini kıyasla bak kim daha yakışıklı anlarsın O profilde senin saçların Suriyeli gibi olmuş 😀
Kendi leş tipinle barışık olmana sevindim. Kastettiğim şey senin işid militanlarına benzemendi. 😂 Ben kendimle gurur duyuyorum Atatürk'ün geldiği coğrafyadan gelen türk oğlu türküm. Awmun Yozgatlısına bak bana sallıyor. Aç aynaya bak
Burak çalıştığım yere gelmişti kardeş gerçekte görsen böyle düşünmezsin emin ol fotoğraflardan çok daha yakışıklı gerçekci olmak lazım :D Dua lipa konusunda haklısın ama
Ben ne alaka biraderim? Niye saldırgan cevap verme gereği duydun şimdi? Herkesin fikri, güzellik algısı kendine. Çoğunluk yakışıklı kabul ediyor olabilir. Benim algıma göre değil. Bu olamaz mı sence?
Nesi saldırgan bunun oğlum psikolojin mi bozuk? Olabilir ama genel olarak konusuyorum ben bazıları gerçekten herkesten yakışıklı bunu anlatmaya calısıyorum. Görüş yapan pembeli arkadaş siz ilk önce fake profil resminizi kaldırın hiç ciddiye alamıyorum :D
Ciddiliye almasan ne olur? Bu işler görece işi. Herkes senin beğendiğin kişiyi beğenmek zorunda değil. Brad Pitt'e bile çirkin diyen insan dolu. Böyle abazanlarinn dolu olduğu sitede kendimi kime ispat etmek isteyeyim umrunda değil istersen beni Dünyanın en çirkin kızı olarak düşün 😅
Ünlülerden konu açılmışken seninle farklı düşünüyorum diye beni niye Burak Özçivitle kıyaslama gereği duydusan o saldırganlık. Bu işlerden sandığından fazla anlarım. Bence sen dediğinin farkında değilsin dostum. @Catsiaaamo
Kıyaslama gereğini güzellik algısında gerçeklik olmaz dediğin için yaptım , ne kadar özgüvensizsin ya biraz kendine güvenin olsun. Ha ama yine de bir düşün ikinizin fotoğrafını koyduğumuzda beğenilme oranlarını bu benim içinde geçerli çirkinim diye tribe girme özgüvenin olsun biraz :D
@LadyHeard Amma boş yapmışsın ya kim sana kendini ispatla dedi başkasının fotoğrafını profil resmi yapmak yerine resim de koymayabilirdin olayı nereye çekmişsin. :D
Ben kendimi niye biriyle kıyaslayayım? Beni sen neden biriyle kıyaslayasın? Alakasız bir şekilde konuyu bana getirmen, evet saldırganca. Ve insanların zevklerinin ne kadar farklılık gösterebileceğini bilmediğini gördüm. Bence kişiliğini geliştirmek için biraz uğraş sen. Çok sıkıntı yaşarsın insanlarla diyaloglarında.
Valla inan çok sevilen biriyim girdiğim her ortam da da iz bırakırım burada ki mavililer gibi hele hiç silik biri değilim emin ol :D Neyse kardeş sen haklısın diyelim :D