
İsimleri normalde kısaltma zaten, Gigi ve Bella. Arapça da Nur ve Hayriye olarak geçiyor. Alın size video...😜😅
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Sizce Türk olsalar isimleri ne olurdu? Bence Çağla, Begüm😄

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Zayn Müslüman bir kere tımammı diyrn ergenler geldi aklıma. Evet şaşırmadım Filistinli oldukları ve aslını inkar ettikleri aşikardı zaten. Kimler sanat için ya da sanat zannettikleri şey için aslından vazgeçmiyor ki..
Zayn müslüman değil tabi ki.😅
ne peki peynire mi tapıyor :D
😂 ülümünatici ğağaşaps
sen ne cisin :D
Cevap
4Cevap
Annesi filistinliymiş, şuymuş buymuşa gerek yok.
Sonuçta ciplak
?
Süslü Pakize olurdu :D
Ya oğlu Dua Lipayı götürüyor, boşver adını
Gigi Ece Su, Bella Eda
bunu öğrenince bende çok şaşırdım
Soldaki Bengisu sağdaki şaziment
Arapça karşılığı*
Omda öylemyazmış
Bence çok abartılıyor bu kadın. Güzel de değil
Doğru dahada güzel 😄
Şaka heralde😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?