
Tatlıses, “Tatlı bir telaşımız var. Yorulurken bile mutlu oluyoruz, her şey yolunda.”, "Bir aksilik çıkmazsa mayıs ayı sonunda düğünü yapacağız." dedi

Fotoda kızla göz göze poz verse daha iyi olurdu ama neyse.
Adamın kıyafeti bile uyumsuz
Cevap
3Cevap
bzii de nasıl ilgilendiriyor fkfkf gayır uyumlu değiller desek evlenmixekler aynen
hiç uyumlu değiller bence
Evlenmesinler ido benim ilk aşkım😒
😂😂
Kızın yüzünü görmedim.
İstemezdim İbo'nun gelini olmak sjsj
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar