
YouTube kanalından yayınladığı klibin sonunda Batur, Şehit Eren Bülbül, Fethi Sekin, Aybüke ve Necmettin öğretmenleri gösterdi.



Merhaba
Uzun uzun yazmak istedim ama kısaca yazacağım '' Kimse rahmetli şehitlerimiz üzerinden Prim Kasmaya kalkmasın!''
Müzikle klibin alakası?
Kendini kahraman gibi göstermeye çalışması?
Klipte Kendini John RAMBO gibi göstemeye çalışıp Bıçakla yara dağlaması?
TSK mensubu oldu mu hiç acaba, O şerefli üniformayı er olarak 1 kez olsun giydi mi?
Bana göre yararlı hiç bir üreticiliği olmayan bir şahsın bu şekildeki bir klip çekmesi çokta normal !
Ama son sözüme kadar kınıyorum! Onlar üstünden kazandığı takipçi ve maddi güç onu rahatsız etmeyecek mi?
#Just
Enes'in babası Özel Harekatçı. Askerîyeden geçmiş. En az babası kadar o da biliyor zorluklarını emin ol. Ve babası için çekilmiş zaten klip:)
Kırın şu önyargılarınızı
Babasına adasaymis o zaman bu klibi ! Benim gibi terörle mücadele etmiş adamlar gazi arkadaşlarımız, şehit arkadaşlarımız var. Benim ciğerimdeki acılar var. Şehit düşen devrem var. Kusura bakma askerlik yapmadığın için beni anlayacağını sanmiyorum. Bu benimkisi on yargı değil direk tespittir ! Kendisi yerine babasini gösteren bir aktör oynasaydı o zaman..
Enesin 10 milyon üstü takipçisi var bırakın da 2,5 milyondan fazla izlensin. Hani bu bir başarı mıdır tartışılır o yüzden. Ayrıca hiç müzikle alakası olmayan herkes şarkıcı oldu çıktı. Tiktok ünlüsü ece ronay diğer bir kaç ünlü de öylesine YouTuberlar zaten her yere balıklama atlama derdinde. İzlenme için şarkıcı oldular. Bu yüzden gerçek sanatçıları dinlemeyi tercih ediyorum. Enes gibiler zaten heves etmiş şarkı söylemiş o kadar...
Sadece nasıl para kazanılacağını biliyor. Hiçbir vasfı ve milliyetçiliği olmayan birisinin sazan avı sadece.
İzledim geldim. Şarkı dinleyebilicem bi tarz değil ama klibi çok beğendim. Enes batur yaptı diye de bi kılıf bulmaya çalışanlar var hala. Nedir bu nefret anlamıyorum.
Cevap
9Cevap
kendisini takip etmediğim için dinlemedim
Çok hakkını yemişler yorumlarda. Önyargı öldürür!
Hem şarkı hem klip muhteşem ötesi...
Bu çocuk ne yapsa yaranamayacak zaten bazı önyargılı insanlara. Nerelerden nereye geldi çalışarak. Başarılarının devamını dilerim...
Yani sırf bu şarkı Enes'e ait diye kötüleyenler var. Birisini tanımadan nefret duymak psikolojik bir rahatsızlık, bunu bilsinler
Sözlerle klibin bir alakası var mı. Ben mi kuramadım.. Göz ucuyla bir baktım da.. Alakasiz bir klip gibi geldi.. Prim yapmaya çalışıyor..
Tarzım değil şarkısı enesi sevmem de ama sonra şehitleri anması çok kral bir hakaret 👋
Bence bunu kullanmis
izlememistim gidip şimdi izledim şarkıyı beğenmedim klip güzel
Şehitleri anması güzel olmuş. Ama çok fazla autotune kullanıyor. Bir de tarzım değil.
Dinlemedim denk gelir
Gayet güzel hoşuma gitti
Bunlarda şarkıcı olduya 😂
Şahsen ben güzel buldum.
Gidip izlim haberim olmadı
Klib çok güzel olmuş
Son soniyede gördüm sehitlerimizin mezarlarini harika olmuş
Dinlemedim ama güzel bir davranış
Bakmadım
Evet güzel
Dinlemedim
ben beğendim
Hiç de sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?