Türkiye işte ne beklersin yönetim böyle olduğu sürece işten de atarlar ülkeden de ama avrupaya bak kadın orasını burasını açıp fotoğraf çekiliyor hâlâ işine devam ediyor özel hayat bu yaa
bence dans ettiği için işini kaybetmesi kadar saçma bir durum yok. kendi özel hayatı dans edebilir bu gayet normal. sonuçta haber sunarken işini bırakıp ekranda dans etmiyor. kendi evinde dans ediyor.
Valla kardeş. Eğer sadece kendi hayatını ilgilendiriyorsa sosyal medyada ne işi var. O resimleri sosyal medyada ilgi taraftar toplamak için yayınlıyorlar demi. Hııı demekki derdi özel del özel yaşayıp çaktırmadan tüzelden menfaat. Çizgiyi iyi görmek lazım
Elbette duruma iş sahibi tarafından da bakılmalı. Ancak ortada kanalın imajını bozacak bir durum da yok. Ağır bir karar. Sosyal medya dediğin ortam insanların mutlu olduğu, eğlendiği anları paylaştığı bir yer. Üst düzey bir edepsizlik değil alt tarafı dans ediyor ve bunu paylaşmış. Bir yaptırım uygulanması yanlış
Her olayda oldugu gibi "banane" diyorum :D Isten cikartiliyorsada banane oryantel oynuyorsada banane napam gel bizim olmasan sirkette ise mi basla diyem
Bir programda ekran yüzüde olsa, onunda özel bi hayatı var, dans edebilir gayet normal, saygı gösterilmesi gerekirdi, en azından bir uyarı olabilirdi, işten çıkarmakta nedir hemen.