Guido Senia'dan ayrıldıktan sonra Mısırlı Mohammed Al Saloussi ile aşk yaşamaya başlayan Şeyma Subaşı, yeni fotoğraflarını paylaştı30 yaşındaki Subaşı, siyah askılı büstiyeri ve şortu ile poz verdi. Şeyma Subaşı, bu kareleri sosyal medya hesabından, "Ananas gibiyim. Dışarıdan güçlü, içeriden yumuşak ve tatlı. Üzerinde de bir tacı olan" notuyla paylaştı.
Şeyma Subaşı: Ananas gibiyim, dışardan güçlü içerden yumuşak ve tatlı. Siz hangi meyve gibisiniz?
Hurma gibiyim. Bugün dalaşanları yarın tırmalarım. Huhahaahha
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Muz gibiyim tatlıyım ama aynı zamanda birini kabız da edebilirim. Yaptığım bir davranış günlerce aklından çıkmayabilir o yüzden insanları dikkatle seçerim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
Valla böyle diyerek önüne geleni iyi yiyor gadası
Zengin erkek avlamakta üzerine yok evet baya güçlü. Escortlar bunların yanında daha namuslu en azından niyetleri belli.
Ananasmı şeftali mi anlamam ben ama adamları güzel yedi
Limon gibiyim, fazla sikarsan tadini kaciririm asssddf🍋
Mandalina gibiyim ne sertim ne yumusak
Tanindikca her bir zerrem ayrı mutluluk veriyo
hindistan cevizi gibi aşılması zor ama içi kalbi güzel
Net düşüncemdir 🤫🤫
Daha çok taze kaşarrrr yuva yıkan bir asalaksın ama sen bilirsin tabi yine de
dağ çileği gibiyim tabi dışardan bakınca insanın ağzı sulanıyo ısırınca tövbe ediyo :D
Hindistan cevizi gibiyim dışım sert ve kırması güç içim ise açılabildiginde yumuşacık ve çok tatlıdır 😅❤️
Kendini güçlü olarak gören tek kişi sanırım kendisi.🤔Zira benim gözümde zengin koca avcısı bir zavallı. Bu arada kendimi benzettiğim bir meyve yok..
Şeyma'yı bilmem de bazıları soğan gibi dışarıdan bakıyorsun tek bir karaktersiz sonra kesip bakıyorsun kat kat karaktersiz.
Çok seviyorum Şeyma Subaşı’yı. Bu güzellikleri, saklamadığı için de çok minnettarım. Kendisini daha fazla görebilmek dileğiyle ❤️
Nar gibiyim dışım tek parça içim paramparça.
Bugün de senin için yakıcam
Öyle ölmeyiz reis füze at be
Ah kurumuş boğazım 🚬
Harbi iyiydi
Dışım mafya babası içim bayanlara çok kibar yani armut gibiyim
antep fıstığı gibiyim uğraştırıcı ve sinir bozucu shshfj
meyve degil ama olsundu sj
Bir kuku'dan alınabilecek maksimum verimi alıyor karı :d
Meyve değilde uzaktan bakınca kaşara çok benziyor ya 🤪
hindistan cevizi
dışı sert içi yumuşak ve tatlı
Acun sayesinde çakma bi ünlü oldun baska bi şeyin yok
Pizzadan sonra ananasın da edebiyatını yaptı sonraki ne acaba
Çok yediği için
Olabilir
Acundan o kadar nafaka alıcaksam istediği her meyve olurum
Jwjrjjdjjd
Ceviz gibiyim. Herkese zor ve sert gelirim, içime ulaşana ise eğlenceli ve faydalı bir kişiyim.
Acun'u da kasarligiyla tavlayip nafaka için çocuk yaptı. Kaliteli bir kiz değil
Ananas gibi olsa ne olur? Beyin boş olduktan sonra neye yarar?
Bu salak en son kitabında kendini pizzaya benzetip, soğanı ağlatacagini iddia eden kişi degilmi 😄
Hurma gibiyim. Bugün dalaşanları yarın tırmalarım. Huhahaahha
Muz gibiyim tatlıyım ama aynı zamanda birini kabız da edebilirim. Yaptığım bir davranış günlerce aklından çıkmayabilir o yüzden insanları dikkatle seçerim.
Ben de hindistan cevizi gibiyim dışardan çok sert içerden süt gibi
Ben hurma olurdum galiba tatlı yumuşak ama çekirdeği sert.
Dikenli incir 😂 Bilen bilir , yemesi çok zahmetli.
Böğürtlen gibiyim bazı yerlerde tatlı bazı yerlerde zehirliyim🤷♀️
Sevgilileri ananas bence ve o ananas seviyor. Ben karışık meyve tabağı gibiyim.
Umarım bir gün haberde bu kadını görmem. Yani cidden artık görmek istemiyorum 😁 bu arada ben de mandalina olayım, sevdiğim bir meyve 😁
Şunun her tarafı ananas olsa ne olur?
Onca çıtır varken memlekette şuna s*iki kalkan erkekten şüphe duyarım.
Şeymacım sen erkeklerin çok sevdiği şeftalisin amın ile bi kadının erkeğe verebileceği maxezevki yaşatıyor 😂
Bu bayanın gerçekten çok mutlu olduğunu düşünüyorum. Öyle uyuşturucu seks kafaya sıkma üçgeninde değil yaşıyo bu hayatı
Hangi meyve suluysa oyum sürekli gözü yaşlı, sulu.
Hangi meyve sevilmiyorsa oyum hiç sevilmiyor gibiyim. Veya oyle hissediyorum.
Erik gibiyim kütür kütür djsjsh
Armut oylesine siradan oylesine degeri bilinmeyenki. Armutun degeri var mi ondanda bi haberim
Bana kalsa şeftali gibi. çok güzel adam pardon enayi söğüşlüyor.
Muz gibiyim kabuklu bilmiyom nasıl, kabuğu soyunca da yumuşak ve tatlıyım
Bu kadın tam bir rezil
RARRRARARAAAARARRARAAARARİRARARARARRAREY RARİRARİRARİRAAAAA FİİKRİMİN İNNCEEE GÜĞLÜ
Bildiğin köy hıyarı gibiyim. Dimdik kıtır kıtır, hıyır hıyır, sulu sulu 😂
Nar gibiyim içim 1000 parça
Bu kadına kaşar diyen erkekler önce bi kendi namusunuza bakın?
Şeyma Kaşarı Ananasla karıştırmış bence 😂
😃😃😃😃😃😃😃😠🤩🙂😔😔😘🙈🙈😝🥰👏😊🤪💞💓🧐😏🤒🥺🥺😃🙈🙈😃🙈🙈😍🙈🙈😔😠😠🥴😝😃😝🥰🤪😲💩🥰😝😃😍
@AkrepKadınıyım 🥰😘❤️🌹
Ananas çok iddialı olmuş sanki daha çok peynire benziyor.
Şeyda yi yiyenler bilir nasıl olduğunu versin bana bir kere ben söyleyeyim olmazmi
Kadının kendini benzettiği meyve bile pahalı ajsksk
Ben kivi gibiyim dışı dikenli içi bir o kadar ekşi yedikçe lezzeti ile bağımlılık yapar.
Bu soru neden günün sorusu oluyor ki?
İlginç
Ceviz dışım sert içim çürümüş😅
Tüysüz şeftali gibiyim içimde yumuşak dışımda
Çilek dışı çilli içi lezzetli.
Aaa çilli misin?
@firsthuman Evet hafif var.
Ananastan soğudum. Daha da yemem
Karpuz gibiyim tatlı ve sulu sulu wğdjsşsk
Limon ve mango karışımı biseyim sanırım 🥭🍋
Hahaha komik hatunum 😂
@Saddov 😂😂😂
Kendini meyveye benzetmekte ne biliyim
Pek güçlü gözüktüğünü düşünmüyorum