Hikâyeyi bilmeden yorum yapmayın lütfen. Didem Hanımın, Bülent denen herifi şikayet etmediğini beyan etmiştir. Ki şikayet mevzusu yıllar önceye dayanmaktadır. Bülent Serttaş saygısız, kaba saba bir adamdır. (Adam derken erkek kişi anlamında). Yıllar önce bir programda Didemin dansını yarıda kestirerek kendisi sahneye çıkmış ve dansözlüğü sanat olarak görmediğini belirtmiştir...
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Oriyantal Didem, Bülent serttaşın dans ederken götüne bakmamasına çok içerlenmiş ve saygısızlık yapıyor demiş ne düşünüyorsunuz?