Kızlar, Kızlar ben oyuncu olmak istiyorum ama aileme söylemekten utanıyorum?

  • selamlar ben oyuncu olmak istiyorum ve aileme çok utangaç biri olduğum için söyleyemiyorum ne yapmalıyım bu 1. soru
  • 2. soru ailemin maddi durumu çok çok iyi ve tiyatro yeteneğim var çok iyi mimik yapabiliyorum yani anladınız.. ve annemler tiyatroya izin veriyorlar ama oyunculuk hakkında ne derler bilmiyorum sizce ne yapmalıyım
  • 3. soru zaten ben oyunculuğu şu an 18 yaşımdayım ve 30 yaşıma kadar yapmayı düşünüyorum oyuncu olursam ki 30 yaşımdan sonra ise mesleğimi almış olurum inş ve doktor, mühendis artık ne olursam ŞİMDİDEN teşekkür EDERİM. bekliyorum cevapları...
Kızlar, Kızlar ben oyuncu olmak istiyorum ama aileme söylemekten utanıyorum?
Cevapla