Guzelligi estetik, yasam tarzi diye birsey yok 20yasinda cocuk yapti, zengknligine bende ozeniyorum onucta kendi markasi var ve dinya çapında tek imrenilecek tarafi o
O kadar param olmasada belirli miktarda ortahalli bir ev alacak kadar banka hesabımda param var 🙂, benim estetige ihtiyacım yok şükür kendimi hem çok seviyorum hemde dünyaya 1 kere daha gelsem yine kendim olarak gelmeyi tercih ederdim, kyliedeki estetik kavramı özgüvensizlik ve kendini sevmemeye bağlı bir estetik çeşidi 😸✌️gigi hadid hem estetiksiz hem doguştan güzel mesela 😊
Güzel oldugu içinmi 2. bir yüz yaptırmış hiçte güzel degil estetiksiz hali kaş ve göz arasında bile dolgu var önceki halinde kaş ve göz oranı çok bitişk oldgu için bence sen tekrar git bak 🤔🤔
Üf ergen koktu İnternet linkleri falan 😄😄kapasite olmadıgı için kendi cümle yaratamıyor başkasının beyninden ürettigi bir takım şeylere ihtiyacı var ve kendisinin o konumda oldugunu bilmiyor gülüp geçin kylienin hayranına 😁😁😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ey para, sen nelere kadirsin 😸😸
Güzellik yok çekicilik yok ama kızlarda da kafa yok şunun nesine özenir bi insan ya
Guzelligi estetik, yasam tarzi diye birsey yok 20yasinda cocuk yapti, zengknligine bende ozeniyorum onucta kendi markasi var ve dinya çapında tek imrenilecek tarafi o
Estetik siz haline bak
Gece karşına çıksa korkarsın.
Neresi güzel heryeri estetik plastik birde estetiksiz halini gör.. çirkin kadın yoktur demek ki parasız kadın vardır..
yani?
🤮🤮
Daş gibi hatun
Aynen kaldırım taşı 😸
Eleştiri gizli hayranlıktır
Estetik, silikon, dolgu ve cerrahi işlem görmüş sahte yüzlere pek bir hayranlıgım olmuyor alta estetiksiz halinide bıraktım 😸😸✌️
O para sende olsa ilk işin kendini değiştirmek olur. Parası olan yapıyor. Estetikle çirkinlesen çok kişi var, yakısmıs mı ona bak sen.
O kadar param olmasada belirli miktarda ortahalli bir ev alacak kadar banka hesabımda param var 🙂, benim estetige ihtiyacım yok şükür kendimi hem çok seviyorum hemde dünyaya 1 kere daha gelsem yine kendim olarak gelmeyi tercih ederdim, kyliedeki estetik kavramı özgüvensizlik ve kendini sevmemeye bağlı bir estetik çeşidi 😸✌️gigi hadid hem estetiksiz hem doguştan güzel mesela 😊
Kylie ölse öteki dünyadaki kabir melekleri bile tanimaz 🤣🤣🤣kendine 2. bir yüz yapmış nitelikli dolandirici @ezginur2
@zehra0601 😸😸👍
Abartmayın kızlar doğal halide fena değil herkesn beğenisi farklı beğeniyorm kylie'yi kim'i beğenmiyorm mesela
Bu g*t hayranlıgı nedir bir anlayamadım gitti alttrafı sıçmaya yarayan bir organ bu senede bu moda oldu milletin g*tnden kafa kaldıramıyoruz
Ne gütü yahu ben kadının balık etli olusunu durusunu seviyorum😃 ama o konuda haklsn herkes kendini popodan ıbaret sanar oldu
Güzel oldugu içinmi 2. bir yüz yaptırmış hiçte güzel degil estetiksiz hali kaş ve göz arasında bile dolgu var önceki halinde kaş ve göz oranı çok bitişk oldgu için bence sen tekrar git bak 🤔🤔
Tek derdiniz bu kadınmı ne taktınız 😀
Biz yorum yapıp geçtik farkındaysan sen salça oldun canım :D
Valla salça olan sensin istersen bak miyop değilsen
Sanırım sen miyopsun çünkü ben ezgiye yazdigimda bir alttaki yorumda senle muhatap olmamama ragmen "kızlar" diye yorum ekliyorsun 🙄 iyimisin?
Ben direkt resme görüş bildirdim siz gelip bana atladınız 😃
Yoo sen bana yorum yaptın 😄😄yorumlara bakabilirsin
Üff bu ne boş muhabbet tamam sen haklısın ablası
Silikon bayan 💜 😜
Sen boş oldugun için sohpetinde öyle oluyor tatlım 😄Allah akıl fikir versin sana
Senin seviyene inmeyecem hakaret edip :) insanın fikri neyse zikride odur. İyi aksamlar.
Olan bir şeyi söyledim senin seviyen hayranlık duydugun insanlardan belli oluyor hadi naşş :D
Bu arada aşagıdan yukarıya inilmez🤫
https://imgyukle.com/i/5fsbt
Üf ergen koktu İnternet linkleri falan 😄😄kapasite olmadıgı için kendi cümle yaratamıyor başkasının beyninden ürettigi bir takım şeylere ihtiyacı var ve kendisinin o konumda oldugunu bilmiyor gülüp geçin kylienin hayranına 😁😁😁
Aboo ne olmuş burda soruyu ben sormuşum gibi olmuş 😀
@nameles1 @ezginur2 sorun ne
@zehra0601 çamur atmayalım
Ergen birisi bizi eglendiriyor bir şey oldugu yok ✌️
@zehra0601 hahaha :D
Güzelliği yapay zaten. Ama dünyanın en genç milyoneri falan hayatı özenilesi tabi
Kardashianlarla kardeş olması tabi ki.. Onların nasıl ünlü olduğu belli. O yüzden zenginler. O... pu ünlülüğü bir nevi
Valla gayet sıradan bir tip, hiç hoş değil ben zenginliğini ve servetini özeniyorum yalan yok 🤣
Güzelliği kişiliği bence her haliyle özenilcek biri
Kylie Jenneri seviyorum kadın güzel vs herkesin göz zevki farklı.
Bunlara özenin kezban kızlarımız utansın valla öyle bi sorunum yok ben böyle iyiyim
ermeni olması olabilir mi?
kardasianların bacısı feğil mi o kadın?
Önemsiz boş birisi dogal hali aynı neneme benziyor doktoru iyi iş çıkarmış tebrik etmek gerek orası ayrı 😉
Keşke beyninede estetik yaptırıp bir beyin taktırsaydı
Neresi guzel her tarafi yapay
Salaklık ve beyinsizlik bir renk olsa sen gökkuşagı olurdun
ergen 😄
@nameles1 😁
Özenmiyorum güzelde bulmuyorum
Zerre ilgimi çekmiyor
Para insanı şaşırdımı ne bok yiyeceyi belli olmuyo
Başkası olma kendin oll demişler
devamlı göz önünde olması.
Ben özenmiyorum şahsen
Kadın da yok yok para güzellik yaşam herşey var
Beğenmiyorum kendisini ve kişiliğini
Kim o?
popülarite algısı.
para
Kültürel toplum
Buna özenen var mı sahiden? 🧐
Siyonist olması.
Ne alaka saçma soru olmuş 🙄
Yapay
Kıskanıyorlar çünkü