İkisi de çok güzel kadınlar kabul ediyorum, ama bana inanılmaz itici geliyor. Çok sevimsiz buluyorum ikisini bu tek bende mi var? Hiç samimi olmadıklarını düşünüyorumÇözemediğim bir soğukluk var ikisini de de.
Beren Saat ve Fahriye Evcen bir tek bana mı Antipatik geliyorlar?
Fahriye Evcenle ilgili bir fikrim yok çünkü kendisi hakkında pek bilgim de yok ama ben Bereni çok seviyorum ya sevdiğim nadir oyunculardan. Ego yaptığını ters konuştuğunu hiç görmedim bana ünsüz gibi yaşayan insanlardan geliyor ama bilemicem herkesin görüşü farklı
Komik 😄 Amerika da oyuncu olsalar ikinci sınıf Amerikan filmlerinde rol almaktan öteye gidemezler. Burda anca havaları. Ki Angelina Jolie mesela hepsinden güzel ama egosu daha ve Dünyaca ünlü en iyi oyuncularından
@Tweety1976 bence de Fahriye kıskanç handeyi kıskanıyor bence. Nasıl kıskanmasın Handem dünya güzellerinden😍 Kıskananlar Çatlasııııın özellikle kızlar kudursuun
ya çok itici.. hele beren.. tavırları şımarık, samimiyetsiz ve de aşırı itici kendini beğenmiş.. mütevazi gibi görünmeye çalışıyor bence gerçekte çok kibirli..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bunlar kimmiş Hande erçel varken Hande erçel hepsinden güzel Türkiye’nin en güzel kadını takipçisi sayısı günden güne artıyorrrr!!!
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hande Erçel de çirkin ve Antipatik! Şişkonun teki 😄