





Açıklama işte daha ne yazim...






Hazal bence
Tabiki Hazal Filiz. Yüz hatları herşeyiyle daha güzel
Evet ya estetiksiz olduğu halde dolgun dudaklar belirgin elmacık kemiği ufak burun kusursuz gibi yüzü bide çok çekici bir kadın ama siyah saçlı güzeldi şimdi saç rengini açmış bu çekiciliği uçup gitmiş.
Bide şunu da söylemeden geçemicem Elçin çok abartıldı beyaz teni ve saç rengi dışında bir özelliği yok. Siması, yüz hatları sıradan ayrıca makyajsız gördü onu arkadaşım. Sıradandı aman aman bir güzelliği yoktu dedi
Elçin doğal kızıl olduğu için dikkat çekiyor Türkler hep esmer kara kaş kara göz olduğunu için farklı insanlar ilgi odağı oluyor
Aynen öyle ona siyah saç çok yakışıyor. Türkiyede en beğendiğim 5 kadın arasında. O kara sevdada oynarken ben onu Neslihandan daha çok beğeniyordum dizinin en güzeli oydu bence.
Evet ilgi odağı oluyor ama bence abartılı bir güzelliği yok bizim erkekler gördüğü her farklı rengi güzel sanacak kadar zevksizler.
Bence de. Neslihan tatlı bide gözleri çekik renkli diye farklı bir havası var annesi beyaz rusmus babasi da göçmen mi ne yani melez aslında. Ama tabi ki Hazal daha güzel
Neslihan da güzel ama evet Hazal daha güzel Neslihan Elçin gibi sıradan değil mesela
Evet Neslihan karma bir ırk 😅 farklı duru bir güzelliği var sıradn değil ama Hazal çekici bir kadın esmer bomba
Cevap
5Cevap
İkiside farklı güzel. Elçin Sanguda yumşak güzellik var. Hazal Filizde biraz sert güzellik. Böyle durumda sert güzellik seven Hazal der, yumşak güzellik seven Elçin der. Böyle sorularda sert güzelliği olanlar ayrı, yumşak güzelliği olanları ayrı koymak daha iyi olurdu
Hazal Filiz ya tabiki
Elçin itici bir karakter
B diyorum fizik iyi. : D
Hazal mı?
Ben her zaman esmer severim o yüzden Hazal diyorum
Hazal
elçin filiz sangu
Elçinnnnnn😍😍😍😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?