Ünlü sosyal medya fenomeni Duygu Özaslan tatile gitti. Dün havuz basında bikinili fotoğraf paylaşan Özaslan , tatil yaptıkları yerde gazetecilerin kamerasına yakalandı.
ARADAKİ FARK GÖRENLERİ ŞAŞKINA ÇEVİRDİ
Ünlü Fenomen şahsi hesabında yaptığı paylaşım ile gazetecilerin çektiği fotoğraf arasındaki fark görenleri şaşkına çevirdi.
" BENİM KİLOLU HALİM BİLE SİZDEN GÜZEL "
Kişisel hesabında paylaştığı fotoğraflarla adından bahsettiren Duygu Özaslan ' ın photoshop' suz fotoğraflarına yorum yağdı. Özarslan kendisini eleştirenlere benim kilolu halim bile sizden güzel yorumunda bulundu.
" KİLO ALMASI SORUN DEĞİL"
Bir Twitter kullanıcısı durumu şu şekilde yorumladı ; - Olay Duygu özaslan'ın kilo almış olması değil , Olay şu an olduğu halini kabul edip sevmek yerine , kendi görmek istediği halini yansıtmak , insanları kandırmak. Insanlar lens'e edilen mükemmel vücutlarını görüp kendini sorguluyor , aç bırakıyor , sağlığını kaybediyor... diyerek durumu eleştirdi. Duruma beğeniler yağdı.
Benim kilolu halim bile hepinizden güzel! Olmadığımız bedenlere bürünüp sansasyon yaratmak ne kadar doğru?
Kadının mental sorunları varmış. Kendi diyo bulumia hastasıyım diye. Bu kadından beklentimiz 2 gün içinde düzelip bedenini sevmesi olamaz. Anlayış gösterip destek olunacak yerde özaslanı linç edip psikolojisini daha da dağıtıyoruz hep birlikte. Ünlülerin de zor günleri olur. Bunu kabul edip kendisinin kıçındaki selülitle barışık olmamasına kızmak yerine bunu gündem yapmamalıydık bana kalırsa. İrem Derici de bunu yaşadı. Hastanelik olduğunda kendisiyle dalga geçen herkes üzgün surat atıp destek mesajı verdi. Danla Biliç birsürü ameliyat oldu aylarca sosyal medyanın kendisiyle dalga geçip durması yüzünden. Söylediklerimizi okuyan da insan bunu unutmamalıyız. Eleştiriler o kadar saygısız ve aşağılayan bir dilde ki kendi çatlaklarımdan bile rahatsız oldum gündemi okurken.
Anlayamadığım şey, fotoshopu tek yapan kişi Duygu değil. Kadın bir hastalığı olduğunu ve bu hastalık ile mücadele ederkende kilolar aldığını söyledi. Hâlâ linç edilmesi, bu tarz yorumlara maruz kalması onu iyileştirmiyor. Unutmayın, o bir insan ve hiç kimse bu tarz kötü yorumları almayı hak etmez. Size ne yaptı da, böyle nefret eder hale geldiniz? nefret ciddi bir duygudur ve ancak nefret ettiginiz kişiye bu tarz yorumlarda bulunabilirsiniz.
O öyle yapmak istemiş ve yapmış. Sanki instaya atılan vücut temalı fotoğrafların hepsi shopsuz, doğal. Bunu demek istiyorum. Bunu sadece duygu yapmadığı hale surekli goze batıyor
Duygu, öküz gibisin. 80 yaş buruşuk teyzeler gibisin. Ajda pekkan bile senden daha güzel fizige sahip. Özgüvensiz birisin. Feneomen olman bunu değiştirmez... eminim şu an saçını başını yoluyor, ağlıyor, kendinden nefret ediyor ve de kendine vuruyorsun. Çünkü sen insanların sahte sen'e iltifatlar yağdırmasını seviyorsun, kendini değil... Bizimle değilsin duygu özaslan. Bye.
İste türk kızı ego tavan özgüven tavan daha ne olsun dünyanın en çirkini de olsa dahi dünyanın en güzel kızı olabiliyor Türk kizlarını bu konu da tebrik ediyorum bu konuda elin guzel gavuru bu konu da su dökemez bu kız boş bir kız ayrıca neyine baktınız da fenomen yaptınız
o degil de biri bana bilal'e anlatir gibi anlatabilir mi, neden saglikli beslenmeyi bilmeyen bireylerin cehaletinden bu selülitli ablamiz sorumlu? saglikli beslenen birinin kilo almasi imkansiz (belirli bir hastaligi yoksa)
evet zeytinyagli dolmalar gibi güzel degil brokkoli, bir frambuazli cheescake degil elmalar armutlar, bir nutella degil avocado, ve tercihlerimizin hicbirinden bu selülitli ablamiz sorumlu degil.
Ahahahahahahah çok güldüm buna Haberciler adamdır ya! 😂 Tamam hiç birimiz mükemmel değiliz ama bu kadına iyi oldu , bir kendini mükemmel görme havaları falan oh iyi olmuş 😂