Dün Madison Beer'ın protestolar sırasında fotoğraflarını çekmesi için fotoğrafçı tuttuğu ortaya çıktı. Bugünde o fotoğrafların protestodan uzak bir yerde çektirdiği ortaya çıktı. Bu gösteriş mi? Ne düşünüyorsunuz?
Madison Beer, protestolar sırasında fotoğraflarının çekilmesi için fotoğrafçı tuttu. Ne düşünüyorsunuz?
@Tatlıkurabiye 2013 Gezi olaylarında insanların yüzünü görmedin mi? saf nefret ile yanıp tutuşuyordu çoğu kişi. Amerika da benzer şeyler oluyor yani protestocuların yüzünde saf nefret olmalı, aynı şu şekilde ;
Bu resimlerdeki gibi, yüzün saf nefret kaynamalı protesto yaparken.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Gösteriş, hiç samimi değil. Gerçekten protesto eden birinin yüzünde saf nefret olur. Makyajını da yapıp gelmiş :D
3 piksellik fotoğraftan nasıl gördün onu helal
@Tatlıkurabiye 2013 Gezi olaylarında insanların yüzünü görmedin mi? saf nefret ile yanıp tutuşuyordu çoğu kişi. Amerika da benzer şeyler oluyor yani protestocuların yüzünde saf nefret olmalı, aynı şu şekilde ;
![Madison Beer, protestolar sırasında fotoğraflarının çekilmesi için fotoğrafçı tuttu. Ne düşünüyorsunuz?]()
![Madison Beer, protestolar sırasında fotoğraflarının çekilmesi için fotoğrafçı tuttu. Ne düşünüyorsunuz?]()
Bu resimlerdeki gibi, yüzün saf nefret kaynamalı protesto yaparken.
Aynen 👏👏 ben makyaj dedin ya onun espirisini yapmıştım
@Tatlıkurabiye Gezi de falan da makyaj yapanlar vardı ama bu kızın yüzünde nefret yok :D zorla orada tutuluyor gibi :D
Bu şey değil mi ya story çektikten sonra kediyi dolaba kapatan çakma hayvan sever?
Bu bilgiyi hangi kanal veya siteden öğrendiniz? ben haber kaynağını bulamadım
Komik rezil oldu kızcağız
cok sacma bir sey cok cahilce
Çünkü, kapitalizm her şeyi ama her şeyi sömürür.
Saçma.