Survivor izleyenler ve hayranları hakkında ne düşünüyorsunuz Sizce bu Survivor boş ve faydasız bir program değil mi?

Survivor izleyenler ve hayranları hakkında ne düşünüyorsunuz Sizce bu Survivor boş ve faydasız bir program değil mi?
Survivor izleyenler ve hayranları hakkında ne düşünüyorsunuz Sizce bu Survivor denen program boş ve faydasız değil mi? Çünkü programın bana göre hiçbir faydası yok Ne eğitiyor ne düşündürüyor hiçbirisi yok tam tersi zaman kaybetmekten başka bir işe yaramıyor boşa zaman geçirmekten öteye gitmiyor Koca koca adamlar bağırıyor çağırıyor şımarık şımarık hareketler vs. tamamen boş bir program ve izleyenlere de bir anlam veremiyorum zaman öldürmekten ne zevk alıyorlar anlamış değilim Survivor izleyeceğime kitap okurum daha iyi en azından boş yere zaman kaybetmem hem faydalı da kitap okumak
Survivor izleyenler ve hayranları hakkında ne düşünüyorsunuz Sizce bu Survivor boş ve faydasız bir program değil mi?
Cevapla