Selam, bildiğiniz üzere Elon Musk'ın çocuğu oldu ve koyduğu isimle gündeme gelmişti. Koyduğu ismi duymayanlar için çocuğun ismi: "X Æ A-12" bu gün çocuğunun ismini değiştirmeye karar verdi ve çocuğunun ismini: "X Æ A-Xii" koydu. Sizce eski ismimi güzeldi, yok sa yeni ismimi daha güzel? Bence ikiside birbirinden beter robot ismi gibi. 😄
Eski ismi: X Æ A-12
Yeni ismi: X Æ A-Xii
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Elon Musk, bebeğinin adını değiştirdi! Sizce yeni ismi mi daha güzel, eski ismi mi?
En İyi Cevaplar