Elon Musk, bebeğinin adını değiştirdi! Sizce yeni ismi mi daha güzel, eski ismi mi?

Selam, bildiğiniz üzere Elon Musk'ın çocuğu oldu ve koyduğu isimle gündeme gelmişti. Koyduğu ismi duymayanlar için çocuğun ismi: "X Æ A-12" bu gün çocuğunun ismini değiştirmeye karar verdi ve çocuğunun ismini: "X Æ A-Xii" koydu. Sizce eski ismimi güzeldi, yok sa yeni ismimi daha güzel? Bence ikiside birbirinden beter robot ismi gibi. 😄
Elon Musk, bebeğinin adını değiştirdi! Sizce yeni ismi mi daha güzel, eski ismi mi?
Eski ismi: X Æ A-12
Yeni ismi: X Æ A-Xii
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Elon Musk, bebeğinin adını değiştirdi! Sizce yeni ismi mi daha güzel, eski ismi mi?
Cevapla