Tuba Büyüküstün konuştu! Sizce de son dönemde herkes birbirine benzemiyor mu?

Hellöö :)
Her zaman doğallıktan olduğunu ve estetik müdahalelerle aynı tip bir çok kadının olduğunu söyleyen Tuba Büyüküstün , " Ben zaten iğneden de korkarım. Son dönemlerde herkes birbirine benzemeye başladı " dedi. " Çok kendime bakan biri değilim. Bakmayı istiyorum , bakana da saygı duyuyorum , hayran kalıyorum ama ben çok başarılı değilim bu konuda." Doğal yöntemle çözülemeyen durumda operasyon yapılması gerektiğini , gençlerin sahip oldukları şeyleri harcadığını söyleyen Büyüküstün , çok genç insalar yapınca hani gençler o cilt güzel o ağız burun güzel , onunla oymamak bana sahip olduğu şeyi harcamak gibi geliyor. Ben doğallıktan yanayım , doğal olan bir sürü şey var.

Sadece şuna takiliyorum ; İnsanlar kendi yüzlerini tanıyıp ona göre bir şeyler yapmak yerine , herkes birbirine benzemeye başladı. Tek prototipe dönmeye başladı. Tatsız olan şey o " şeklinde konuştu.

Örnek bir görüntü de bırakıyorum. Resimde gördükleriniz : Helin Avşar , Aslıhan Doğan Turhan , Ayşegül Doğan.

Sizcede estetik yaptıranlar tek tip olmaya başlamadılar mı?
Tuba Büyüküstün konuştu! Sizce de son dönemde herkes birbirine benzemiyor mu?
Evet çok benzemişler.
Hayır hiç benzememişler.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tuba Büyüküstün konuştu! Sizce de son dönemde herkes birbirine benzemiyor mu?
Cevapla