Evet Arkadaşlar Piyasayı Kasıp Kavuran Sosyal Medyanın Sevilen Kralı ünvanı olan Genç Kızlarımızın Türkiye Geneli %80 i Yabancıların Orta Doğu Balkanlar %90 ının Beyaz Atlı Prensi Olan Kiralık Aşk Dizisiyle Parlayıp Kuzgun Dizisinde Oyunculuğunu Şaha Kaldıran Başarısıyla Uluslararası En İyi Erkek Aktör Ödülü Alan Ardından Çukur Dizisine katılıp Reyting 8.36 yken 9.08 e çıkartıp 1 Bölümde Diziye inanılmaz Efsane Karizma Coolluk Mimikleriyle Duruşu Tarzıyla Efsane oyunculuk getiren Barış Arduç mu Yoksa Aşk-ı Memnundan Behlül karakteriyle tanıyıp sonrada parlayan Kuzey Güney gibi iyi dizilerde rol oynayan ardındanda Kendinden çok söz ettiren Kıvanç Tatlıtuğ mu?
Barış Arduç
Kıvanç Tatlıtuğ
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kıvanç Tatlıtuğ mu Barış Arduç mu? Yakışıklıların Savaşında kazanan kim olacak?
@cehennemdekivodka ikiside efsane şimdi kızlar hakkını yemeyelim Türkiyede çıtayı yükselten ikili biri sarışınların diğeri esmerlerin en yakışıklısı ama Barış 1 tık önde çünkü Esmer candır :D
yanlış anladım erkeklerin geneli Barışı kıskandığı için yakışıklı bulmaz ve Kıvançı felan sever anlamında ama Biz Kızlar hep Barış Arduçu yakışıklı buluruz mesela erkeklerin genelinin %75 80 i kıvançı tutuyosa benim hemcinsimin Genel %85 i Barışı tutuyor :)
Barışta yakışıklı lakin kıvanç çok daha karizmatik barışa göre. Barış biraz temiz aile çocuğu imajı veriyor, Kıvanç daha hırçın. Sakinlik kaybettirir genelde.
Barış Arduç efendi temiz aile çocuğu gibi aynen ama hırçın insan sevmem temiz aile çocuğu olması daha iyi hem de yardımsever olması mesela Barış çok yardımsever Löseve engelliler vakfına tsk ya Otizmli çocuklara bağışladığı yardımı unutmuyorum :)
@GirlKass @GirlKass Senin psikolojik sorunların mı var? Gerçekten 24 yaşında mısın? Yoksa sadece kimlik yaşın büyüyüp beynin olduğu yerde mi kalıyor?
İkiside benim çok sevdiğim aktördür. Kıvanca yakışıklı demem, barışı çirkin bulduğum anlamına gelmez. Sadece kıvancı daha yakışıklı buluyorum. Neden bunu anlamadan bana kıskanç diyerek sataşıyorsun. Bir insana böyle tapar gibi hayran olunca tam bir koyun gibi görünüyorsunuz. Barış Arduç sizin gibi hayranları olduğunu bilse adam mesleği bırakır. Benden sana tavsiye, en kısa zamanda kendine bir tane beyin taktır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Barış Daha yakışıklı jasdjasjdjaeqwadas
Birisi sarışınların yakışıklısı diğeri esmerlerin karar vermek zor 😕
Barış daha yakışıklı yaa görmüyor musun adam heykel gibi asdjasjdajsda
@GirlKass ama kıvançta efsane hakkını yemeyelim şimdi 👌
@cehennemdekivodka ikiside efsane şimdi kızlar hakkını yemeyelim Türkiyede çıtayı yükselten ikili biri sarışınların diğeri esmerlerin en yakışıklısı ama Barış 1 tık önde çünkü Esmer candır :D
İkiside efsane kızlarr Ama Barışşşşşş yok böyle yakışıklılıkkkkkk ciddennnn 😂😂
Barış Arduç yakışıklı falan değil yakışıklı adam fazla sakal bırakmaz
Zaten hep böyle olur siz Kıskançlığınızdan yakışıklı bulmazsınız ama Biz Kızlar Çok Yakışıklı buluruz arada fark var bence 😂
@GirlKass neden ki ben kıvanç tatlıtuğu çok yakışıklı buluyorum. Hatta kıvanç tatlıtuğ'dan daha fazla Gökhan Özen, Ricky Martin falan çok beğenirim
yanlış anladım erkeklerin geneli Barışı kıskandığı için yakışıklı bulmaz ve Kıvançı felan sever anlamında ama Biz Kızlar hep Barış Arduçu yakışıklı buluruz mesela erkeklerin genelinin %75 80 i kıvançı tutuyosa benim hemcinsimin Genel %85 i Barışı tutuyor :)
@GirlKass çok ilginçmiş. Aslında canımıza minnet olması gerek. Kadınlar için öncelik esmer erkeklerdeymiş? Yanlış mı anlıyorum
Tartışmaya boşuna gerek yok İkiside çok yakışıklı ama Esmer erkek candır <3 Barış daha yakışıklı :D
@Kafıs_gırl hiç de bilem barış yakışıklı falan değil. Kıvanç yakışıklı
Barışın neresini beğenmiyorsun Fiziğini mi? boyunu mu yoksa sanat heykeli gibi olan yüzünü mü kanka?
@GirlKass yüzünü beğenmiyorum. Yüz güzel olsa zaten fiziğe bakılmaz. Bence suradan bir tipi var sokakta çok var onun gibi
abartma bence :D
Barış Arduç tabikisi <3
Barış Arduç tabikisi <3
Ben güzele güzel demem, güzel benim olmadıkça
ama sende kabul et Barış daha yakışıklı şimdi hakkını yeme ❤️
Barış daha yakışıklı <3
ikisi de zerre kadar yakışıklı gelmiyor.
kanka Barış daha yakışıklı bence ajsdjasjda
Yani daha gideri var.
Aynen kanka asadajdas
Oyum Kıvanç’a
zaten hep böyle olur Erkeklerimiz Barışı çirkin buldukları için kıvançı seçerler ama biz Kızlarda Barışı seçeriz 😂😂
Barışta yakışıklı lakin kıvanç çok daha karizmatik barışa göre. Barış biraz temiz aile çocuğu imajı veriyor, Kıvanç daha hırçın. Sakinlik kaybettirir genelde.
Barış Arduç efendi temiz aile çocuğu gibi aynen ama hırçın insan sevmem temiz aile çocuğu olması daha iyi hem de yardımsever olması mesela Barış çok yardımsever Löseve engelliler vakfına tsk ya Otizmli çocuklara bağışladığı yardımı unutmuyorum :)
İnsanlığına bir şey demedim ki zaten 😂 Sen fanısın galiba. Yakışıklılıktan söz ettik sadece. 👍🏻
yok o davranışlarıyla Sevgimiz kart kart daha da arttı onu belirttim :) Aynen o olaylardan sonra Barış seveni oldum asjdasjdasas
Kivanc
Kıvanç
zaten bu hep böyle olur sizin gibi kıskanç erkeklerin %70 i Barışı çirkin bulur Kıvanç der ama biz Kızların %80 i ise Barışı Çok Yakışıklı buluruz :)
@GirlKass @GirlKass Senin psikolojik sorunların mı var? Gerçekten 24 yaşında mısın? Yoksa sadece kimlik yaşın büyüyüp beynin olduğu yerde mi kalıyor?
İkiside benim çok sevdiğim aktördür. Kıvanca yakışıklı demem, barışı çirkin bulduğum anlamına gelmez. Sadece kıvancı daha yakışıklı buluyorum. Neden bunu anlamadan bana kıskanç diyerek sataşıyorsun. Bir insana böyle tapar gibi hayran olunca tam bir koyun gibi görünüyorsunuz. Barış Arduç sizin gibi hayranları olduğunu bilse adam mesleği bırakır. Benden sana tavsiye, en kısa zamanda kendine bir tane beyin taktır.
Kıvanç
zaten bu hep böyle olur sizin gibi kıskanç erkeklerin %70 i Barışı çirkin bulur Kıvanç der ama biz Kızların %80 i ise Barışı Çok Yakışıklı buluruz :)
😂😂😂😂 ne alaka ikisi yakışıklı ama kıvançı daha çok beğeniyorum
Siz erkeklerin geneli böylesiniz genelleme yaptım sen yakışıklı buluyosan sıkıntı yok ;)
😅😅 eyvallah
Barış tabikide <3
Kıvanç tabiisi
Tıvorlu ısmaık kanks
Nik ne alaka