Sağlık bakanlığının Corona Virüs'le mücadelesi başarıyla devam ediyor, ancak tedbirleri de bırakmamak şart. O nedenle hiç kimse henüz yaz tatili için program yapamıyor...
Allah korusun, virüsle ilgili ikinci bir dalga yaşansa 11 Mart'tan beri yaşadığımız karantina sıkıntısını tüm yaz boyunca yaşayabiliriz. Ancak, hepimiz iyimser olmak istiyoruz... Ve güzel günlerin ümidiyle yaşıyoruz...
Allah korusun, virüsle ilgili ikinci bir dalga yaşansa 11 Mart'tan beri yaşadığımız karantina sıkıntısını tüm yaz boyunca yaşayabiliriz. Ancak, hepimiz iyimser olmak istiyoruz... Ve güzel günlerin ümidiyle yaşıyoruz...
Karpuz kabuğunu bekle, bir düşsün denize; sokarız.
Deniz kenarında dolanmak bile yasak, sen ne diyon?
Denizi geçtim, yazın su kesilmesin de duşa girebilelim
Ayyy, ben Temmuz'u bulur diye düşünüyorum
Bronzlaşmayı çok özledim, şezlongda yatsam bana yeter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bilal abi zaten her sene sokmdigim için sıkıntı yokm 😁
Her sene Ocak ya da Şubat ayında sezonu açarım Bilal Bey.
Şaka yapıyorsun değil mi?
Hayır ciddiyim esasında soğuk suyu daha çok seviyorum 😃
Çok merak ettim, diyelim Şubat'ta sezonu açtın, sonra hangi periyotta, yani kaç günde ya da haftada bir giriyorsun denize?
Bir de kışın denize girince ne hissediyorsun?
Kışın deniz esasında o kadar soğuk değildir. Havanın eksi derecelerde seyrettiği günlerde denizi ısısı 4-5 derece olabilir :) yazın ise 25 derece civarındadır suyun sıcaklığı. Esasında denizlerin ısısı o kadar çok oynamamaktadır. İlk girdiğinizde biraz ürperirsiniz ama alışınca güzel oluyor :) Deniz kenarında yaşamadığım için fırsat buldukça giriyorum en son Enez'de denize girdim. Enez gibi güzel bir yerde yaşasam haftada en az 3 gün yaz-kış fark etmez denize girerdim.
Çok teşekkür ederim SarışınHukukçu, cevaplar için🙏💐
Sanmıyorum bu gidişle ikinci dalga gelecek daha. Riske atmaya gerek yok hayatımızı.
Deniz kenarında dolanmak bile yasak, sen ne diyon?
Hayır
Hiçbir fikrim yok.
Temmuz✌️