Öncelikle bol bol magazin dolu bir güne hoşgeldiniz tatlişkolar. 😊 Dünyanın en genç milyarderi olarak bilinen ve paylaştığı cesur pozlarla yakından tanıdığımız Kylie Jenner, eşi Travis Scott' ı kendisini aldattığını instagram hesabında duyurdu. Daha sonra ise eşini tekrar affettiğini ve tekrardan çocuk sahibi olmak için sabırsızlandığını fakat kendisinin şu an da buna hazır olmadığını belirtti. İkilinin barışma pozu da çok konuşuldu. Magazin muhabirlerine takılan Kylie Jenner' ın telefonunun arkaplanında eşinin fotoğrafı olduğu da gözlerden kaçmadı. Bunun üzerine Kylie Jenner olsan da o telefonda kapak fotoğrafın eşin olucak yorumlarını aldı. Siz eşinizin, sevgilinizin fotoğrafını arkaplan yapar mısınız?
Kylie Jenner olsan da yapacaksın! Hayatınızda olan kişiyi telefonun arka planı yapar mısınız?
Sevgilim isterse yapabilirim ama kendim yapmam ben sosyal medyada fotoğrafta paylaşmam sevgilim isterse 1 2 adet paylaşırım o kadar haberde bir tezatlık var sanırım istemesine rağmen aldatma olayından dolayı vazgeçti 2.çocuktan kylie
Telefon duvar kagıdı vs hanı gectım bunlarıda bır kadın cıddı anlamda kendısını aldatan yanı kadınlık onur ve gururunu yıkan karsı tarafı esya yerıne koyan ınsanlıktan cıkaran bırısını nasıl affeder nasıl hıcbırsey olmamıs gıbı devam eder hayatına.. Kadınların bu derece acız ve ezık davranmaları akıl ısı degıl.. Basıtlıkte gelınen son nokta sanırım..
Sevgilim isterse yaparım ama o istemeden yapmam, mutlu olacaksa yaparım, onunda benim içinde önemi yok sa koymam ne gerek var. Biz sevgilinizin fotografini telefona, değil kalbimize duvar kağıdı yaparız ☺
Ben yaparım valla, hayatıma girecek ilk kız yaşadı... Daha önce yaşamadım bunu, direk kapak resmi... Ona anlatabilecegim herhangi bir kız da yok:):) rahatım...