


Siz ne düşünüyorsunuz?



Güzel kadın çirkin değil kesinlikle ama abartılıyor evet o kadar da değil yani daha güzelleri var. Güzelin sınırı ölçüsü yok derya deniz.
Cevap
14Cevap
lise fotoğrafını gördüm bu kız o olamaz ne yaptığını bilmiyorum ama o değil
Ful estetik yüzü zaten. Saç çizgisinden kaşına çenesine kadar orası ayrı da her estetik yaptıran asla böyle olmuyor orası kesin. Aynı fabrikadan çıkmış zorlama yüzler yüzde 95 i.
Niye genetik güzel estetik güzeli ayrımı? Genetik güzellerin şahsi başarısı mı?
O senin dar bakış açın. Kendall dan çocuk yapma ihtimalin yok zaten, güzelse güzeldir sonuç olarak. Modellik sektöründe falan işler öyle yürümez. Sonuç neyse ona bakılır.
Senin tercihin. 😊
Kadınlar ikiye ayrılır; Kendall ve diğerleri :-)
Benim o!!
@efkarlikiz19 Çok geç canım. Kendisi rezerve edildi... ;-)
10 üzerinden 10 u hak eden bir kadın. Hak ediyor sonuna kadar.
Benim karım o!
1. resmini gorunce guzel dedim amma assagiya kaydikca fikrimi degistirdim..
Ortadaki fotoğrafı doğal gibi geldi pek anlamıyorum yüzünde ne vardır ama diğerlerinden özellikle en üsttekinden çok daha güzel olduğu kesin :)
Estetik yüzü ful.
Bence kıskançlıktan böyle diyorsun gibi :D En alt ve ortada ki fotoğrafın neresinde estetik var?
Ne saçmalıyorsun? Yüzünde ne var diye sordun söyledim.
Ya Allah aşkına en alltaki fotoğrafın neresi estetik arkadaşım sen ne saçmalıyorsun
Fotoğrafa göre mi estetik oluyor? Estetiğin kalıcı bir işlem olduğunu bile bilmeyen birine anlatacak bir şeyim yok. Bye👋
Bye ne ya saf :D Allahım kimlerle muhattap oluyorum ya ama normal tabi bu sitede beyine rastlamak pek mümkün değil
O yüzden engel yemekten korktun gizliye geçtin? Andaval.
Yüzü güzel de fiziğini beğenmiyorum.
Kylie ve kim daha guzellll
Yok artık
Sanırım fotoğraflarına baktığın kadar ne demiş ne konuşmuş düşünceleri neler bakmamışsın. Daha bir kaç hafta önce lahmacunu ermeni pizzası diye tanıtmıştı insanlara.
Evet aşırı belli ediyorsun pembe profilli bir mavi olduğunu.
güzel işte ceylan gözlü
O kadar abartılacak güzelliği yok
Yazdıklarında haklısın 👍
Güzel bence
bence de aşrı güzell
Kendal candır
Senin kadar degil
O kadar da değil 😂
Tanimak isterim doğrusu senin gibi bir güzeli😊
Boş ver yaramam ben sana :)
Konuşmadan bilemeyiz bunu
10 \7.5 verdim
Tüh. Kendine kaç puan veriyorsun merak ettim bak.
Bence sıradan
Bence Barbara Palvin abartılı
Tabiki abartılıyor
Tamam 😂
Haksızmiyim😬Sadece Boydan kurtarıyor
Haksızsın.
bir Mirande Kerr ya da Barbar Palvin ol. adigi ortada
Miranda dan daha iyidir ama Barbara değildir
çekici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?