Kendall Jenner abartılıyor mu yoksa gerçekten aşırı güzel mi?

Kendall Jenner abartılıyor mu yoksa gerçekten aşırı güzel mi?
Kendall Jenner abartılıyor mu yoksa gerçekten aşırı güzel mi?
Kendall Jenner abartılıyor mu yoksa gerçekten aşırı güzel mi?
Bence hiç de abartılmıyor. Modellik piyasasısını çok uzun yıllardır; sarı saçlı, renkli gözlü, açık tenli (en azından bunlardan biri şart gibi empoze edilen çok güzel kadın algısında) kadınların tekelinde tuttulduğunu varsayarsak, Kendall tüm bu kadınların da önüne geçerek geçtiğimiz yılın en çok kazanan modeli olmuştu.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Kendall Jenner abartılıyor mu yoksa gerçekten aşırı güzel mi?
Cevapla